XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Sigma-70-200mm-f-2.8-DG-HSM-II-Macro-Lens-With-Hood-70mm.jpg

Om te testen t.o.v. de Tamron die ik al heb. Daarna maak ik een keuze welk objectief blijft.

Nu wordt het toch lachwekkend en triest tegelijk. Of is dit echt een sport voor je die lenzen verzamelen?

Nu wordt het toch lachwekkend en triest tegelijk. Of is dit echt een sport voor je die lenzen verzamelen?

metz_mecablitz_58_AF-1_01.jpg

Speciaal voor jou dan, ook nog gekocht.

Het is meer de sport om zoveel mogelijk objectieven uit te testen zonder dat het me eigenlijk veel geld kost of zelfs nog wat oplevert. Ik verkoop ook regelmatig en van de laatste aankopen is zelfs al wat gereserveerd voor andere kopers.

Voor Eric is lenzen kopen een soort fetish denk. haha

Sigma-70-200mm-f-2.8-DG-HSM-II-Macro-Lens-With-Hood-70mm.jpg

Om te testen t.o.v. de Tamron die ik al heb. Daarna maak ik een keuze welk objectief blijft.

Ben benieuwd hoe die bevalt! Ik wil ook nog steeds een telelzoom aanschaffen. Nadeel van fullframe is dat 200mm eigenlijk niet zo lang is. Helaas zijn de meeste 200mm+ lenzen onbetaalbaar. :(

Ben benieuwd hoe die bevalt! Ik wil ook nog steeds een telelzoom aanschaffen. Nadeel van fullframe is dat 200mm eigenlijk niet zo lang is. Helaas zijn de meeste 200mm+ lenzen onbetaalbaar. :(

Koop je toch een APS-c model er naast. 200mm+ is bij APS-c overigens ook niet echt betaalbaar natuurlijk maar daar kan je nog af met 200mm in veel gevallen.

Koop je toch een APS-c model er naast. 200mm+ is bij APS-c overigens ook niet echt betaalbaar natuurlijk maar daar kan je nog af met 200mm in veel gevallen.

Ja daar zat ik ook aan te denken, een 550D met een 70-200L F4 of 70-300 IS (beide gehad maar weer verkocht). Dan ben je voor net onder de 1000 euro klaar, en hoef je geen lenzen te wisselen. Staat wel erg streberig om met twee camera's om je nek rond te lopen. Ach heeft m'n vriendin ook wat omhanden zonder te weten dat ze m'n caddy is. :D

Maar goed voorlopig niet echt heel vaak een telelens nodig, jammer dat ik er geen heb maar kan de kosten voor die paar keer per jaar gebruik niet verantwoorden.

Energiser-AA-Lithium-4.jpg

Gebruik meestal oplaadbare batterijen maar voor sommige doeleinden zijn lithiums wel handig.

Hugo jeans
vans kicks

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe autoradio

harde schijf

Complete motoroutfit. Pronkstuk staat op m'n kop, dikke Shoei :) Als ik 18 word, zo snel mogelijk motorrijbewijs halen dan maar he.

Canon EF 500mm f/4L IS USM

goed tientje!

nice :)

daar kan je zeker wel 10 joints uit draaien :D

Mooi ding. Maar wat doet ie precies electrisch? Je tv op en neer schudden als er een explosie te zien is?

Middels deze beugel kan je de kijkhoek van een tv op elk moment wijzigen. Maar ik heb 'm voornamelijk aangeschaft omdat mijn zwevend tv meubel het gewicht van de tv niet kan dragen.

Net aangeschaft:

killzone-3.jpg

Terug
Naar boven