MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

echt muziekliefhebbers lopen rond met headphones ;)

Heb de rest van het topic ook gelezen, je argumenten mbt headphones of in ears kloppen echt niet.

Zoals al aan gegeven dj's gebruiken headphones voornamelijk ivm de gemakkelijkheid van het op en af kunnen doen. In ears isoleren natuurlijk veel beter dus over het algemeen ook zuiverder in geluid. Neem bijvoorbeeld de shure se535 die gaan niet voor niks als warme broodjes over de toonbank en dat is prof gear. En niet alleen dj's kopen in ears, gewoon artiesten in het algemeen en met name onstage is toch voornamelijk in ear.

Maar het klopt dus idd dat je dj's vaker met headphones ziet, maar dat is dus niet omdat het geluid superieur is. Kost anders gewoon te veel tijd en ze moeten zich bezig houden met hun tracks ipv steeds doppen in hun oren te moeten doen.

Maar persoonlijk luister ik thuis ook liever met headphones en doe dat ook. Maar niet op straat of in de gym en ook niet in de zomer.

Laatst bewerkt:
En Eric nog niets nieuws gekocht voor je fotocamera ? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

85 euro. Moet hem nog testen, hoop dat ie bevalt want de duurste gekocht die er was.:o

wooow zoveel voor zn ding:p

en met die achtergrond geloof ik niet dat die van jou is.

maak een pic van de jouwe met een lepel er in

Tuurlijk is dat niet de mijne, ik heb het merk opgezocht en vanop internet een foto gehotlinkt.

En ik hoorde dat mensen vaak spijt hebben van die goedkope blenders, daarom meteen eentje gekocht die lang en degelijk zou moeten meegaan.

9000000011100108.jpg

Naast mijn laptop ook maar een vaste pc. Werkt prima voor wat ik hem nodig heb.

Tuurlijk is dat niet de mijne, ik heb het merk opgezocht en vanop internet een foto gehotlinkt.

En ik hoorde dat mensen vaak spijt hebben van die goedkope blenders, daarom meteen eentje gekocht die lang en degelijk zou moeten meegaan.
ik begrijp de uitleg

maar ik wil toch wel een foto met een lepel erin of je hebt um gewoon niet

Geschoond, bespreken of commentaar geven van UG-labs is ook in deze sectie verboden. Levert normaal gesproken direct rood op.

Foto maken mag wel????

foto maken van commentaar op een UG lab, mag dat?

van alles wat ik heb gekocht?
Denk niet dat het wordt gewaardeerd

Terug
Naar boven