AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

pentax-smc-da-70mm-f24-limited.jpg

Had nog geen pancake-objectief, maar een Pentax Limited aangeschaft dus.

Hoeveel lenzen heb je er wel niet? Elke keer als ik kijk in dit topic heb je er weer eentje gekocht

Gevaarlijk ben ik met je eens!
Maar BB heeft ook zijn risico's, zolang je er maar van bewust bent.
Praktisch? Tja, daarvoor heb ik hem ook niet gekocht.
Sinds ik weer naar school ga zit een dikke auto er niet in, dus dan maar een dikke fiets (van 10 kg).

Met BB breng je niemand anders in gevaar.

Wel een leuk fietsje maar niet voor op de openbare weg.

Hoeveel lenzen heb je er wel niet? Elke keer als ik kijk in dit topic heb je er weer eentje gekocht

Iets meer dan 20, aantal rommelobjectieven niet meegeteld. Had er bijna 40 maar heb een groot gedeelte verkocht. Rommel meegeteld zat ik zelfs boven de 40.

te duur man, zou wel een keer willen spelen maar nu nog geen geld daarvoor. Hoorde wel van een gozer die tijdens MCOP ME helemaal gesloopt werd door de sharks die er zaten, is wel iets hoger buyin maar toch, succes iig laat ff weten hoeveelste je bent geworden. Of je heet Hakan toch? kan ik je ook wle volgend via die site als het goed is

Heb mijn ticket moeten verkopen'ik ben een weekeinde weggeweest naar Zeeland,kom nu net th'ben er echt ziek van dat ik niet mee kon doen'maar heb er tog voor gekozen te genieten van het mooie weer jwzzzz (nieuwe videooooo komt eraaan)

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

pentax-smc-da-70mm-f24-limited.jpg

Had nog geen pancake-objectief, maar een Pentax Limited aangeschaft dus.

Ok

lens-balance.jpg

Net nog een lampekap gekocht voor m'n objectief.

cool
ik heb net deze gekocht, ik heb hem voor de helft van de nieuwprijs kunnen kopen en wat objectieven via marktplaats verkocht dus dan is het niet erg.

Canon-EF-1200mm-f-5.6-L-USM-Lens-Above-City.jpg

Laatst bewerkt:
radio voor me autotje :D

Edit: krijg de foto niet goed op de site :(

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat ik altijd het beste wil en moet hebben

zitten jullie nou met zn allen EricR te trollen :roflol:

Hoeveel winst maak je gemiddeld per objectief Eric?

Hoeveel winst maak je gemiddeld per objectief Eric?

Genoeg om een toch wel dure hobby te onderhouden, pak niet eens echt veel marge maar heb wel een paar goede verkopen gehad. Koper blij, ik ook blij omdat ik weer andere spullen kon kopen. Het is verder meer de lol van zonder verdere investeringen toch zoveel mogelijk materiaal uittesten.

Kan natuurlijk niet achterblijven, heb ook een lens gekocht. Was van een oud opa'tje (zie foto). Zo goed als nieuw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziehier mijn nieuwste aanschaf.

2209042204_2af0ccabe7.jpg

Het is misschien wel niet zo'n beest als de rest maar hij doet het prima.

Ik heb gekozen voor old timer:

Wat vind je er van ericr?

Terug
Naar boven