AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Yep :p, en ook op Muscle & Fitness.

In allebei elke maand dezelfde crap..met nog grotere gasten die allemaal hard gaan op supplementen ! he he...

Al tijden geleden opgezegd....vond het echt zonde van mijn geld.

Onzin want? Het komt toch eenmaal uit Amerika?
Graag wat dieper op in gaan dan meteen.

Dell is eigenaar van Alienware. Dingen worden allemaal ergens in Azie gebouwd ongeacht waar ter wereld je woont.

Je koopt Alienware produkten op dezefde manier als Dell produkten. Je kan alleen kopen via de Dell site in het land waar je woont. Bij een defect komt er een tech naar je huis om onderdelen te vervangen.

In allebei elke maand dezelfde crap..met nog grotere gasten die allemaal hard gaan op supplementen ! he he...

Al tijden geleden opgezegd....vond het echt zonde van mijn geld.

Het leest gewoon lekker makkelijk weg. Je moet het niet te serieus nemen.

Koop hem af en toe eens los in de winkel... staan soms wel grappige dingen in. Die maaltijden die erin staan zijn vaak wel goed te doen.

Het zal jullie wel weinig zeggen maar ik ben er echt blij mee!
Nieuw chestrig!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dell is eigenaar van Alienware. Dingen worden allemaal ergens in Azie gebouwd ongeacht waar ter wereld je woont.

Je koopt Alienware produkten op dezefde manier als Dell produkten. Je kan alleen kopen via de Dell site in het land waar je woont. Bij een defect komt er een tech naar je huis om onderdelen te vervangen.
Ach zo!
staat er een artikel in over die XXL nutrition trainingsdag?
Nee ik heb deze Flex al een tijdje thuis liggen. Volgens mij al voordat die trainingsdag geweest was.

wanneer komt de volgende? en laat je me dan weten of dat artikel er in staat :engel:
We zullen zien wanneer hij op de mat valt :) XXL kondigt dat ook vast wel aan in het XXLnutrition topic dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ot:

Niet zelf gekocht maar gekregen:

****ing nijse koffiebonen uit Thailand.
Very mmmm.

kinderarbeid bonen..

En, smaakt hij een beetje?

Ik zie die kleine lieve vingerafdrukjes nog op de bonen zitten :)
Ja ****ing vers nog.. Ik ben dan zo iemand die dan een bakje zet met die bonen, gaat genieten en dan na het bakje zich eigen k*t gaat voelen omdat hij maar 1 pak van die bonen heeft :roflol:
Morgenmiddag gewoon even lekker in de tuin een boekje lezen en kopje koffie erbij lekkerlekker :D

ga trainen ipv in de tuin zitten

nee ik hoef niet te lezen hoe jij met 20kg bencht ofzo :p

Morgen even kopen om ''Phyillyfreezer'' te roasten.

Het leest gewoon lekker makkelijk weg. Je moet het niet te serieus nemen.

Koop hem af en toe eens los in de winkel... staan soms wel grappige dingen in. Die maaltijden die erin staan zijn vaak wel goed te doen.

Klopt leest ook leuk weg, bedoelde het ook minder negatief als dat het er staat.
Wilde eigenlijk gewoon zeggen, vond het het geld niet meer waard.

heb ze overigens allemaal bewaard.

Terug
Naar boven