Biblical Beast
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Onzin want? Het komt toch eenmaal uit Amerika?
Graag wat dieper op in gaan dan meteen.
In allebei elke maand dezelfde crap..met nog grotere gasten die allemaal hard gaan op supplementen ! he he...
Al tijden geleden opgezegd....vond het echt zonde van mijn geld.
staat er een artikel in over die XXL nutrition trainingsdag?Nieuwe flex is binnen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ach zo!Dell is eigenaar van Alienware. Dingen worden allemaal ergens in Azie gebouwd ongeacht waar ter wereld je woont.
Je koopt Alienware produkten op dezefde manier als Dell produkten. Je kan alleen kopen via de Dell site in het land waar je woont. Bij een defect komt er een tech naar je huis om onderdelen te vervangen.
Nee ik heb deze Flex al een tijdje thuis liggen. Volgens mij al voordat die trainingsdag geweest was.staat er een artikel in over die XXL nutrition trainingsdag?
wanneer komt de volgende? en laat je me dan weten of dat artikel er in staatNee ik heb deze Flex al een tijdje thuis liggen. Volgens mij al voordat die trainingsdag geweest was.

We zullen zien wanneer hij op de mat valtwanneer komt de volgende? en laat je me dan weten of dat artikel er in staat![]()
XXL kondigt dat ook vast wel aan in het XXLnutrition topic dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.Ik zie die kleine lieve vingerafdrukjes nog op de bonen zitten

Ja ****ing vers nog.. Ik ben dan zo iemand die dan een bakje zet met die bonen, gaat genieten en dan na het bakje zich eigen k*t gaat voelen omdat hij maar 1 pak van die bonen heeft

Houd mijn log even in de gaten dan hoef je niet met zulke comments te komen.
voor philly heb tje dit nodig[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Morgen even kopen om ''Phyillyfreezer'' te roasten.
Het leest gewoon lekker makkelijk weg. Je moet het niet te serieus nemen.
Koop hem af en toe eens los in de winkel... staan soms wel grappige dingen in. Die maaltijden die erin staan zijn vaak wel goed te doen.