- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd! Ga je veel plezier aan beleven. Panasonic Plasmas zijn gewoon de beste TV's die er zijn. Heb zelf een oudere 50G10 en iedereen die bij mij op bezoek komt is Mirin' mijn beeldkwaliteit.
Heb je HDtv? Dit heb ik sinds vorige week via de Schotel en dan is het helemaal gelikt.
Veel plezier ermee!

, kijkt lekker weg.Through the wormhole is ook een mooie, die wordt gepresenteerd door Morgan Freeman.Deze 2 zijn onderweg,
![]()
![]()
---------- Post added wo 8 jun 2011 at 14:42 ----------
Best wel he, kijkt lekker weg.
Through the wormhole is ook een mooie, die wordt gepresenteerd door Morgan Freeman.
, zeker mooi.toevallig laatst delen van gezien op discovery. erg interessant.Deze 2 zijn onderweg,
![]()
![]()
---------- Post added wo 8 jun 2011 at 14:42 ----------
Best wel he, kijkt lekker weg.
hoor net van mn vrouwtje dat ie is bezorgt dus vanavond lekker de buurvrouw frustreren. Harmann Kardon play en go 2
![]()
Nice! vraag me af, kan op zo'n ding nou enkel Apple apparaten aangesloten worden?
Nieuwe Oakley zonnebril, zit wel lekker.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oude had het begeven....
moet zeggen "steam refresh" functie is wel makkenlijk... overhemd dr in, 20min fris en gestreken dr weer uit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
€179 (custom Flak Jacket).Ziet er netjes uit, wat heeft die gekost als ik zo vrij mag zijn?
http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/lg/f1480fds/prijzen/bezorgen/948201/
Daar staan wel aardig wat prijzen.