AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ze was er zelf bij en ze moet niet zo zeiken!

heb die trui ook maar dan in het blauw is leuk ding ;P

ik draag geen chasin'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Nook Color, niet de snelste Android-tablet maar wel 1 met een IPS-scherm en dus behoorlijk helder. Standaard staat er een custom Android versie voor Barnes en Noble op maar op deze staat Android 2.3 al geinstalleerd en 3.0 valt ook te installeren.

IPS scherm is inderdaad zoveel fijner. Zeker op een tablet waar je geen k*t-kijkhoeken wil. En als je je foto's bekijkt is het natuurlijk ook een wereld van veschil :cool:
(neem aan dat je je foto's er ook op gaat zetten?)

IPS scherm is inderdaad zoveel fijner. Zeker op een tablet waar je geen k*t-kijkhoeken wil. En als je je foto's bekijkt is het natuurlijk ook een wereld van veschil :cool:
(neem aan dat je je foto's er ook op gaat zetten?)

Inderdaad wel handig als foto-album en ik wil er verder vooral kleuren PDF's op bekijken. Scherm is misschien wat klein maar ik vond de Ipad maar lomp groot, dan liever wat kleiner.

Inderdaad wel handig als foto-album en ik wil er verder vooral kleuren PDF's op bekijken. Scherm is misschien wat klein maar ik vond de Ipad maar lomp groot, dan liever wat kleiner.
hoeveel heb je er voor betaald? ik zit ook te overwegen om een e reader te kopen, en ik ga nou niet zoveel lezen dat ik "e ink" hoef.

hoeveel heb je er voor betaald? ik zit ook te overwegen om een e reader te kopen, en ik ga nou niet zoveel lezen dat ik "e ink" hoef.

€ 175 via Marktplaats. Op Ebay vind je refurbished modellen voor nog wat minder maar dan heb je de kans dat je btw moet betalen bij invoer.

Mijn exemplaar is ook al geroot naar Gingerbread (Android 2.3), als je dat zelf wil gaan doen is het wel even wat werk.

afbeelding-5.png

Vind ze niet speciaal mooi. Maar al die loopschoenen zijn precies maar zo'n gedrochten :p

red orchestra 2 oh yeah!

oude muis kon duidelijk niet zo goed tegen chocomelk

In donkerblauw:

Terug
Naar boven