XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Het gaat om de HK500GT/mCPX(2e) :p
de AXE is om in de villa te komen ;)

2h7147m.jpg

Ook nieuw, 2x rapids een MCX2 en de mCPX (al getoond)
311vxjb.jpg

Groeten Ray....

Ik heb ze![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat om de HK500GT/mCPX(2e) :p
de AXE is om in de villa te komen ;)

2h7147m.jpg

Al eens gedacht aan de AR Drone?
Die helikopter die je met je iPhone kan besturen.
Gewoon het feit dat er een camera inzit vind ik fking interessant. Endless possibilities.
Alleen de kostprijs is minder interessant, maar dat is hetzelfde voor jouw helikopters toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sony_BDP-S770.jpg

Heeft ook 3D-shit die ik niet ga gebruiken maar de draadloze netwerk mogelijkheden wel. Kan ook met de Iphone worden bediend.

waarom niet gewoon een mediaspeler? of heb je al veel blu-rays gekocht?

Heb een mediaspeler maar net zo goed als ik ook nog gewoon DVD's los kocht wil ik ook de mogelijkheid hebben om Blu-ray's te kunnen kopen. Kan natuurlijk wel een Blu-ray ISO downloaden en afspelen maar ten eerste is dat 30 Gb of meer en ten tweede heb ik dan liever de fysieke media gewoon in bezit.

Volgende aanschaf zal een Plasmascherm zijn en dan is het wel prettig dat je daar gewoon Blu-ray's op afspeelt en niet nog verder gecomprimeerde mediabestanden.

of een apple-tv met xbmc

snap uberhaupt niet wat je met een mediaplayer moet. Een beetje tv kan vrijwel alles wat zo'n stom kastje kan.

Lees toch vaak over problemen met bepaalde MKV-files als deze direct op een TV worden afgespeeld. Meeste mediaplayers hebben chipsets die alle MKV-files kunnen afspelen. Veel HD-rips zijn in MKV-formaat.

Verder heb ik zelf ook liever de uitgangen van mijn mediaplayer voor het aansturen van mijn 5.1-set dan dat ik het geluid via mijn TV moet doorlussen naar zo'n set of receiver.

Lees toch vaak over problemen met bepaalde MKV-files als deze direct op een TV worden afgespeeld. Meeste mediaplayers hebben chipsets die alle MKV-files kunnen afspelen. Veel HD-rips zijn in MKV-formaat.

Verder heb ik zelf ook liever de uitgangen van mijn mediaplayer voor het aansturen van mijn 5.1-set dan dat ik het geluid via mijn TV moet doorlussen naar zo'n set of receiver.

geen probleem met samsung led tv....speelt alles ook mkv via usb. Geluid gaat via optical naar samsung blueray 5.1 set. Alles dus met 1 afstandsbediening te doen (tv, blueray, radio, media, internet, geluid enz enz), echt een genot!!!

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 10:46 ----------

Als je een tv hebt die dat niet kan is dit goedkoper dan een nieuwe tv:D daarnaast is XBMC gewoon de shit :cool:

ah dat is idd een goede reden.

geen probleem met samsung led tv....speelt alles ook mkv via usb. Geluid gaat via optical naar samsung blueray 5.1 set. Alles dus met 1 afstandsbediening te doen (tv, blueray, radio, media, internet, geluid enz enz), echt een genot!!!

Aleen heeft niet iedereen dezelfde ervaringen, ook niet met Samsung TV's. MKV-afspeel problemen komen bij ieder TV-merk voor. Ook wel logisch omdat MKV niet meer dan een containerformaat is, ondersteuning bieden voor alle audio en video codecs die gebruikt worden in die container is een kwestie van regelmatig firmware updates uitbrengen of gebruik maken van chipsets die native al bijna iedere codec ondersteunen.

Aleen heeft niet iedereen dezelfde ervaringen, ook niet met Samsung TV's. MKV-afspeel problemen komen bij ieder TV-merk voor. Ook wel logisch omdat MKV niet meer dan een containerformaat is, ondersteuning bieden voor alle audio en video codecs die gebruikt worden in die container is een kwestie van regelmatig firmware updates uitbrengen of gebruik maken van chipsets die native al bijna iedere codec ondersteunen.

ja met de audio heb ik 1 keer in de 2 a 3 maanden een keer een mkv zonder geluid. Maar dan jas ik die mkv door popcorn heen, 1 min later is de file weer goed en doet ie het prima met geluid. Maar zoals ik al meld komt dat echt zelden voor terwijl ik eigenlijk elke dag media kijk (avi, mkv, mpeg enz). Normale tv zenders kijk ik eigenlijk nooit :D.

Heb ook nog nooit de firmware geupdate van mijn tv. Misschien een keer doen, aan de andere kant, het draait zo prima.

Tweede fo sho

Al eens gedacht aan de AR Drone?
Die helikopter die je met je iPhone kan besturen.
Gewoon het feit dat er een camera inzit vind ik fking interessant. Endless possibilities.
Alleen de kostprijs is minder interessant, maar dat is hetzelfde voor jouw helikopters toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Naaaa vind die dingen niet echt iets, amper een uitdaging (voor mij dan),
zou er wel een willen hebben met camera maar dan kan ik mijn motors gaan verkopen :o

je kan de heli´s zo duur maken als je zelf wilt,

FF een random duur setje kom je al uit op 4000/6000 Euro........
die kleine groene micro heli kosten me 189Euro `RTF´ Ready To Fly....

Terug
Naar boven