Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat om de HK500GT/mCPX(2e)
de AXE is om in de villa te komen
![]()
waarom niet gewoon een mediaspeler? of heb je al veel blu-rays gekocht?![]()
Heeft ook 3D-shit die ik niet ga gebruiken maar de draadloze netwerk mogelijkheden wel. Kan ook met de Iphone worden bediend.
waarom niet gewoon een mediaspeler? of heb je al veel blu-rays gekocht?
Goedkoper dan een goede mediaplayer so>?
snap uberhaupt niet wat je met een mediaplayer moet. Een beetje tv kan vrijwel alles wat zo'n stom kastje kan.
Als je een tv hebt die dat niet kan is dit goedkoper dan een nieuwe tvsnap uberhaupt niet wat je met een mediaplayer moet. Een beetje tv kan vrijwel alles wat zo'n stom kastje kan.
daarnaast is XBMC gewoon de shit 
Lees toch vaak over problemen met bepaalde MKV-files als deze direct op een TV worden afgespeeld. Meeste mediaplayers hebben chipsets die alle MKV-files kunnen afspelen. Veel HD-rips zijn in MKV-formaat.
Verder heb ik zelf ook liever de uitgangen van mijn mediaplayer voor het aansturen van mijn 5.1-set dan dat ik het geluid via mijn TV moet doorlussen naar zo'n set of receiver.
Als je een tv hebt die dat niet kan is dit goedkoper dan een nieuwe tvdaarnaast is XBMC gewoon de shit
![]()
geen probleem met samsung led tv....speelt alles ook mkv via usb. Geluid gaat via optical naar samsung blueray 5.1 set. Alles dus met 1 afstandsbediening te doen (tv, blueray, radio, media, internet, geluid enz enz), echt een genot!!!
Aleen heeft niet iedereen dezelfde ervaringen, ook niet met Samsung TV's. MKV-afspeel problemen komen bij ieder TV-merk voor. Ook wel logisch omdat MKV niet meer dan een containerformaat is, ondersteuning bieden voor alle audio en video codecs die gebruikt worden in die container is een kwestie van regelmatig firmware updates uitbrengen of gebruik maken van chipsets die native al bijna iedere codec ondersteunen.
. Naaaa vind die dingen niet echt iets, amper een uitdaging (voor mij dan),Al eens gedacht aan de AR Drone?
Die helikopter die je met je iPhone kan besturen.
Gewoon het feit dat er een camera inzit vind ik fking interessant. Endless possibilities.
Alleen de kostprijs is minder interessant, maar dat is hetzelfde voor jouw helikopters toch?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]