MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kan je dat ogen ding niet los kopen ?
of werkt het niet op een oude Xbox ? :o

Kan maar nu heb ik een 250 Gb HD er bij en ingebouwde N-Wireless. Een nieuwe HD had ik toch nodig en dat is al minimaal 50 euro. Wireless adapter is ook best prijzig. Kinect is nieuw al meer dan 100. Heb nu via de Mycom veiling een nieuwe Xbox 360 voor hetzelfde geld wat een upgrade zou hebben gekost.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn nieuwe waggel.

Nieuwe schoentjes :cool:

geld...

true+story.jpg

Kan maar nu heb ik een 250 Gb HD er bij en ingebouwde N-Wireless. Een nieuwe HD had ik toch nodig en dat is al minimaal 50 euro. Wireless adapter is ook best prijzig. Kinect is nieuw al meer dan 100. Heb nu via de Mycom veiling een nieuwe Xbox 360 voor hetzelfde geld wat een upgrade zou hebben gekost.

Speel jij wel eens? Welke spellen speel je dan?

Ik heb ook een Xbox en alleen Black Ops, heb jij die ook? Het leek me wel leuk om black ops met je te spelen :p

Speel jij wel eens? Welke spellen speel je dan?

Ik heb ook een Xbox en alleen Black Ops, heb jij die ook? Het leek me wel leuk om black ops met je te spelen :p

Forza 4 en nu wat Kinect Games, echt een goede investering is het dus niet. Spellen als MW speel ik op de pc maar geen multiplayer.

Nieuwe schoentjes :cool:

nice had laatst ook zulke schoenen gehaald wel cheapo's en wat minder mooi maar ben van plan om er eens wat geld voor uit te geven gezien mn voeten niet meer zo groeien. hoe duur waren ze? en waar heb je ze gehaald?

nice had laatst ook zulke schoenen gehaald wel cheapo's en wat minder mooi maar ben van plan om er eens wat geld voor uit te geven gezien mn voeten niet meer zo groeien. hoe duur waren ze? en waar heb je ze gehaald?

Deze zijn 180 euro en heb ze in de 'van lier' shop gehaald in amsterdam.
Hebben meer mooie schoenen daar, denk dat ik volgende week nog een paar ga kopen :P

ipod classic 160 gb

Terug
Naar boven