Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

omdat de cilinderkop van mijn citroen gescheurd is en het de moeite niet is om te laten herstellen
0207018087001.jpg

0207018087005.jpg

318d nu nog een andere (oem) radio erin en ik ben tevreden

mooie beamer!

Dikke waaaagen, andere velgs erop zou hem af maken.

thx
velgen ben ik aan het overwegen om na de winter te doen:) een paar mooie oem bmw, ac schnitzer of alpina velgen zou er niet verkeerd op staan denk ik

ik zie supertramp?1

edit: ohwnee :P

mijn pa is ook nog helemaal waus van die muziek. ik zet zo nu en dan ook wel eens arrow classic rock op, als ik zon klus dag heb hahah

Uriah Heep doet tour door NL in maart/april!!

Sorry niet echt origineel :D
maar ja wordt niet voor niks heli nerd genoemd........

2w1tkxz.jpg

Groet Ray(mond)........

de ericR onder de model heli's

de ericR onder de model heli's
:D

Al denk ik dat Eric toch veel meer lenzen heeft en toebehoren.........:cool:
true story , ik begon met deze (heli) hobby maar wou eigenlijk ook met spiegelreflex camera's aan de gang , aangezien ik dat ook verschrikkelijk mooi vind !

maar op de een of anderen manier is het RC geworden....
denk dat het komt omdat ik geen goede aanleg heb om knappe plaatjes te schieten......

Groet Ray.....

:D

Al denk ik dat Eric toch veel meer lenzen heeft en toebehoren.........:cool:
true story , ik begon met deze (heli) hobby maar wou eigenlijk ook met spiegelreflex camera's aan de gang , aangezien ik dat ook verschrikkelijk mooi vind !

maar op de een of anderen manier is het RC geworden....

Denk het niet, ben nog steeds in verkoopmodus. Binnenkort nog een zwikkie verkopen en dan heb ik minder dan 10 objectieven in bezit. Buiten wat puin dat onverkoopbaar is.

Foto's zien er idd k*t uit maar het is wel een mooie jas! Ik vind dat redelijk veel geld, zeker als je ziet dat ik nog in de groei zit.

Terug
Naar boven