AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

haha ze is op die foto 4 weken oud, 28 maart geboren ;) Syrische hamsters zijn de grote varianten zeg maar:P Misschien lijkt ze groot, ze worden 15cm zoiets
[Link niet meer beschikbaar]

zo groot ongeveer worden ze
Mooi kapsel :D.

TT assen wedstrijd tickets op hoofdtribune! :) :) :)

TT assen wedstrijd tickets op hoofdtribune! :) :) :)

ah nice. Ik ga natuurlijk ook weer naar assen. Ben vanaf donderdag ochtend tot zaterdag weer op de euro camping te vinden (voor de 12e keer). Of ik naar de race ga weet ik niet. laatste jaren kijk ik de race thuis. Sinds de strengere veiligheids eisen (2005 geloof ik) vind ik het niet zo gezellig meer daar. Veel mensen op de campings gaan ook niet meer naar de race. Alleen trainingen en kloten op de campings.

Nee ik vind van niet. Nutella is mijn eerste Isolaat en ik vind de smaak tegenvallen. Hiervoor heb ik whey gebruikt, altijd tevreden over de smaak. Dus ik dacht laat ik even isolaat nemen, het is iets beter dan whey. Naja als de smaak zo is, heb ik liever whey, is ook nog goedkoper.

Nieuw brilletje, voorbereiding voor de zomer en fijn in de auto :cool:

6960980463_6c8ccc0e67.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijd zitten dubben om een grotere externe 2.5 inch te kopen of een stevige 2.5 externe hd. Toch maar voor de stevige versie gegaan. Kan er meer dan 15.000 foto's op kwijt, moet wel voldoende zijn voor 1 vakantie.

[Link niet meer beschikbaar]

dat zijn ze toch? daar op die site vind ik ze lelijk lijken maar die foto van jou wel mooi..

welke is een betere indicatie? hoe vind je ze zelf nu? was van plan ze op internet te kopen, vandaar mijn vragen

of heeft iemand anders nog suggesties voor andere vans?

Damn ik vind die Vans schoenjes echt verwijfd..:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan ik de remvloeistof van de wagen vervangen zonder hulp van tweede persoon.

15vtj8.jpg

Gister binnen en vanochtend in de gym uitgetest. Zitten erg goed, enorm grip en toch comfortabel.

Terug
Naar boven