- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Welke smaken en merken heb je al geprobeerd?
(isolaat waarschijnlijk?)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(isolaat waarschijnlijk?)
Mammoth aardbei(was nooit ze zuipen, zelfs niet met melk)
Complex Carb gainer van xxl (viel ergens wel mee met melk)
Whey isolaat vanille van xxl (chemisch nasmaakje vond ik)
Was nog in de tijd dat het xxl emmers waren, nog geen potten.
Wat ik wel lust van supps: Unleash V2 (punch) en dextrojuice pro (natuur).
Ik heb de banaan en chocolade gehad van xxl, die vond ik goed te doen met water. Wel heel flets.Mammoth aardbei(was nooit ze zuipen, zelfs niet met melk)
Complex Carb gainer van xxl (viel ergens wel mee met melk)
Whey isolaat vanille van xxl (chemisch nasmaakje vond ik)
Was nog in de tijd dat het xxl emmers waren, nog geen potten.
Wat ik wel lust van supps: Unleash V2 (punch) en dextrojuice pro (natuur).

Probeer Whey perfection van B&F. Gewoon vanille ofzo, als jij die vies vind ben je volgens mij de eerste![]()
Die dextrojuice pro ja. Je hebt dacht ik citroen en sinaasappel nog, ik heb da natuur.
Ik heb de banaan en chocolade gehad van xxl, die vond ik goed te doen met water. Wel heel flets.
Ik heb nu de chocolat bounty (isolaat) van b&f. Deze vind ik goed te doen met water.
Aardbei isolaat van xxl doet het ook goed met water.
whey perfection chocolate, drink ik altijd met water, is super lekker

Waarom allemaal met water btw? Toen ik nog whey gebruikte was het altijd met melk. Koop ondertussen al lang geen supplementen meer maar vond dat echt niet te zuipen met water. Met melk was het gewoon een lekkere milkshake.
easy food.Jaartje geleden ontdekt dat ik lactose intolerant ben fuuuaaark want haalde een groot deel van mijn eiwitten uit melkeasy food.
.Ik vul mijn shaker gewoon met water na mijn trainen. Geen zin in lauwe melkJuist, wask ff vergeten, ma toch nog zoveel gasten dien whey met water drinken?
Maar idd easy food, zelfs zonder whey, met whey drbij gwn een eiwit-bom. Verbaast mij toch da iedereen da blijkbaar met water drinkt.

ma toch nog zoveel gasten dien whey met water drinken?
.

mwa... zit altijd te twijfelen of ik die oats zou kopen of niet, eiwitten worden minder goed opgenomen door oats dacht ik![]()
mwa... zit altijd te twijfelen of ik die oats zou kopen of niet, eiwitten worden minder goed opgenomen door oats dacht ik![]()