AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Klopt, ben gister speciaal naar de MediaMarkt geweest om hem wellicht te kopen. Hij viel me alleen tegen qua grote dus heb hem niet gekocht. Ook kreeg ik het idee dat er binnenkort een nieuw model van komt, omdat MediaMarkt alle tv's van phillips heeft moeten kopen om deze scherpe prijs te kunnen aanbieden.

Grote valt tegen in een super grote ruimte, zoals bij MM. Als je hem in je woonkamer hebt staan is het echt vet. Super ding iig!

Grote valt tegen in een super grote ruimte, zoals bij MM. Als je hem in je woonkamer hebt staan is het echt vet. Super ding iig!

Klopt, dat weet ik. Maar het gaat vooral om het feit dat bij normale uitzendingen je geen 21:9 beeldformaat hebt, zoals de verkoper daar zei, bij normale uitzendingen is het beeld diagonaal 101cm. Dat is kleiner dan dat we nu hebben. En om nou enkel een nieuwe tv te kopen om films wel op 21:9 te kunnen kijken is ook weer niet de moeite. Verder vind ik het een prima tv hoor, het "smart" gedeelte is ook leuk.

Het had leuker geweest als die grote versie (147cm) voor de helft was geweest, dan hadden we die mooi mee genomen :D

N1212X001-051@5.1.jpg

Mooie zomerse schoentjes toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ik ook naar staan kijken tijdje geleden.
Ben toch maar voor 55inch (140cm) Samsung D8000 gegaan. (das deze: )
hang-your-tvcom1025.jpg

Veel mooier vonden me vrouwtje en ik.
Beest van een tv is het. Mocht van mij part nog wel 1 maatje groter.

Klopt, dat weet ik. Maar het gaat vooral om het feit dat bij normale uitzendingen je geen 21:9 beeldformaat hebt, zoals de verkoper daar zei, bij normale uitzendingen is het beeld diagonaal 101cm. Dat is kleiner dan dat we nu hebben. En om nou enkel een nieuwe tv te kopen om films wel op 21:9 te kunnen kijken is ook weer niet de moeite. Verder vind ik het een prima tv hoor, het "smart" gedeelte is ook leuk.

Het had leuker geweest als die grote versie (147cm) voor de helft was geweest, dan hadden we die mooi mee genomen :D

Dat heeft de verkoper het mis, want wij zien alles 21:9, behalve oudere series zoals King of Queens of Friends.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 15:00 ----------

hang-your-tvcom1025.jpg

Mooi ding kerel.

Dat heeft de verkoper het mis, want wij zien alles 21:9, behalve oudere series zoals King of Queens of Friends.

Hij heeft wel degelijk gelijk ;) Mijn oom heeft de grotere versie(142cm) en daar is dat ook gewoon zo(en nee instellingen staan goed). Hij kan wel full screen maar dan mis je altijd wat. Of dat moet opeens heel anders zijn bij de kleine versie, maar dat lijkt me sterk.

Edit:
Heb het nog ff opgezocht voor de zekerheid ;) Gewoon zwarte balken dus, als je het laat uitrekken gaat dit niet ten goede van het beeldkwaliteit.

hang-your-tvcom1025.jpg

Damn ziet er goed uit!

Hij heeft wel degelijk gelijk ;) Mijn oom heeft de grotere versie(142cm) en daar is dat ook gewoon zo(en nee instellingen staan goed). Hij kan wel full screen maar dan mis je altijd wat. Of dat moet opeens heel anders zijn bij de kleine versie, maar dat lijkt me sterk.

Edit:
Heb het nog ff opgezocht voor de zekerheid ;) Gewoon zwarte balken dus, als je het laat uitrekken gaat dit niet ten goede van het beeldkwaliteit.

Ik moet je toch echt teleurstellen.
Beeld is nu wat wazig maar dat ligt aan het moment van de foto.

Kwaliteit gaat 0,0 % achteruit.

Thanks,
kijk ik ben altijd heel duidelijk met dit soort dingen.
Je kijkt er jaren naar.
Na een dag ben je al vergeten hoeveel je er ook alweer aan uitgegeven hebt.
Als je er 1 koopt terwijl je het liefst een duurdere had gewilt, krijg je daarna altijd spijt, alleen kan je nu niet meer 400 euro extra erbij leggen en die dikste kopen die je eigelijk wilde.

Dus, als je iets koopt. Koop dan meteen je ideale item.

Laatst bewerkt:
36d61dd4-0253-4ad4-bfea-eb06c7229464.jpg

De 2e in 3 maanden tijd.:mad:

Hoeveel inch is die LG ?

Terug
Naar boven