XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Edox-WRC-Xtreme-Pilot-Limited-Edition-III.jpg

29fcr41.jpg

Edox Extreme Pilot III 846/1000

Alvast voorgeschoten op geld v verjaardag ,.. :o

Niiiiiice! Die mag wel in het Horloge topic gepost worden :) Hoeveel mm? En wat koste die als ik vragen mag?

Niiiiiice! Die mag wel in het Horloge topic gepost worden :) Hoeveel mm? En wat koste die als ik vragen mag?

Thx!
Klokkie was 1850,- maar beetje lastig aan te komen,.. zijn er 1000 wereldwijd v gemaakt, dit is nr 846. (kast zonder kroon is 45mm)
Staan wel op veel sites aangeboden, maar leveren ho maar :o
bij de plaatselijke juwelier waar moeders werkt laten bestellen dus maar,.. ook beter want bvb bij 24chrono was ie 2450,- :eek:
Waar op de bovenste foto WRC staat, staat irl het productie Nr. in mijn geval 846/1000

Laatst bewerkt:
Thx!
Klokkie was 1850,- maar beetje lastig aan te komen,.. zijn er 1000 wereldwijd v gemaakt, dit is nr 846. (kast zonder kroon is 45mm)
Staan wel op veel sites aangeboden, maar leveren ho maar :o
bij de plaatselijke juwelier waar moeders werkt laten bestellen dus maar,.. ook beter want bvb bij 24chrono was ie 2450,- :eek:

Duur klokje, maar zeker mooi!

http://www.chrono24.nl/edox/wrc-x-t...ot&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Deze ook gecontacteerd? diameter is dus 45mm, mooie grootte.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15dr3t.jpg

Na de winter nieuwe velgen bestellen, weet al welke maar wacht er nog even mee met het klote weer.

Ziet er chique uit mikeo

Golf = baas

Nette ride Mike

Rijd ook echt lekker, blij met de aankoop. Goede km's ook nog voor een diesel dus nog wel wat jaren rijplezier hopelijk

Adidas Weightlifting schoenen :)

2552cex.jpg

1003004011861368.jpg

Mediaplayer/streamer. :) 100x beter als dat gekloot met die PS3.

http://www.johanallard.be/Parc%20Paradisio/slides/Blauwgele%20Ara.JPG[IMG/]
Hij is nog jong maar zo zal die er over een maand uit gaan zien.[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 00:02 ----------[/SIZE]

[/COLOR][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk beesie.

Vet beest, hoop voor hem dat je een goeie verzorger bent. De komende 50 jaar....
Helaas worden ze vaak verwaarloosd.

Terug
Naar boven