XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nog maar ff foto bij gepleurd, is overigens maat van me, speciaal eerder terug gekomen van oefening om mee te kunnen, hij is net zo'n fanaat als ik ;)

Heb deze gehaald van de week:

Motorola V3 RAZR
02.jpg

Oude telefoon was een beetje dood. Vindt em wel flexie :) Ik heb wel de zwarte versie.

The Rock zei:
Heb deze gehaald van de week:

Motorola V3 RAZR
02.jpg

Oude telefoon was een beetje dood. Vindt em wel flexie :) Ik heb wel de zwarte versie.

Capoeirist zei:
gisteren opgehaald.. woehoe!!

heeft me toch wel aantal kuurtjes gekost wat ik bij moest leggen :o

ben aantoonbaar 2e eigenaar, bj 2000, nog geen 8100km, compleet origineel.. klaar ligt een volledig race uitlaat systeem, wilbers achter veer (voorveren ff opnieuw bestellen) en de stalen remleidingen en rem/schakelset.. als ie " gepimped " is dan post ik wel nieuwe foto in speciale motor sectie :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daaaaamn! Both sweet as hell! Jaloerssss :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk!:)
Van de week opgehaald.
Ben er 12 jaar op vooruit gegaan. (had een nissan vanette van 18 jaar)

Zooooow he, Bangbus?

Zal ik dan de man zijn die het neukwerk doet?

Doen jullie het rijden en naar binnen lullen,goed?:D

• Topic Starter Topic Starter

ben me touchpad zat op school :)

Frenkpie zei:

ben me touchpad zat op school :)

Gruwlijke muis! :D die heb ik ook! hij is super omdat hij zo heerlijk klein is echt een genot beter dan die grote lompe dingen waar je hele hand op ligt en 10kg wegen.

Super muisje!

ik heb even wat foto's gemaakt van de inventaris van mijn "bangbus".

Dit is mijn grote vriend "Diesel". :cool:

dit is mijn grote vriend "power".
Wie wil er nu nog mee?:D :D

En de wegenbelasting is geen probleem voor mij: ben freelancer,dus ZZP-ster.;) ;)

@ Capoeirist: kom je op de motor naar de wok? :eyebrow: :D
zeker mooi ding.
staat ook op mijn verlanglijstje (niet specifiek die) maar heb de komende jaren nog geen geld helaas.

ot: eergisteren een etymologisch woordenboek gekocht, altijd al willen hebben!
tja, eens een nerd...

Mijn nieuwe telefoon. :cool:

Wil er ook TomTom opzetten, alleen jammer dat die ****ing datakabel het niet doet. :mad:

Ik heb nu ook een UMTS abbo, niet dat je daar iets zinvols mee kan doen ofzo, maar toch. Camera (2mp) levert mooie plaatjes af, ook in het donker, verder zit er ongeveer alles op wat tegenwoordig mogelijk is. Ik kan hem iedereen aanraden!

Tomtom zet je ook op de MMc kaart en deze prop je weer in je phone. Maar ok, het erop zetten doe je dan wel in een kaartlezer/schrijver. Maar neem aan dat je die wel hebt.

Yzord zei:
Tomtom zet je ook op de MMc kaart en deze prop je weer in je phone. Maar ok, het erop zetten doe je dan wel in een kaartlezer/schrijver. Maar neem aan dat je die wel hebt.

Nope, moet ook nog een nieuwe MMC kaart kopen sowiezo, er is er standaard eentje meegeleverd van 64 mb. :rolleyes:

Terug
Naar boven