MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nice, maar is geen DBZ toch? Omdat je zei dat je daarop zocht..

Nee klopt, maar vond deze ook wel vet en niet al te duur :)

Overigens belachelijk tegenwoordig zijn shirts van 80,- de normaalste zaak v/d wereld? Zag ook een shirt van Diesel in diverse webshops voor 139,- WTF... Voor een t-shirt :o

Overigens belachelijk tegenwoordig zijn shirts van 80,- de normaalste zaak v/d wereld? Zag ook een shirt van Diesel in diverse webshops voor 139,- WTF... Voor een t-shirt :o

Nog meer tips voor vette shirts/merken?

Jaa idd, deze zijn ook mooi.
Heb zelf ook shirts van Religion, DBZ etc. Veel te duur eigenlijk, maar zijn wel gaaf.

Lol en dat voor diesel?

Koop dan d&g :roflol:

Lol en dat voor diesel?

Koop dan d&g :roflol:

D&G bestaat niet meer ;) Lijn is compleet eruit gehaald,.. alleen Dolce & Gabanna nog :D (D&G wordt nog wel gebruikt als afkorting natuurlijk, maar de lijn was apart van Dolce & Gabanna en is nu weg )
Idd gave shirts vaak,.. maar gaan deze zomer net als Ice Berg over op heeeel veel van die stripfiguren-prints :eek:
En ga toch écht niet met mickey mouse op mn shirt lopen :o

Ik ben meer een Diesel persoon dan een D&G/Armani persoon. Die laatste vind ik echt iets voor bontkraagjes.. Met hun vlassnorretjes :roflol:

Dolce en gabanna is nog redelijk stijlvol. Armani kan ook nog wel maar t is inderdaad verpauperd door die buitenlanders die met nep Armani troep inclusief extra groot logo rond lopen :o

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:20 ----------

D&G bestaat niet meer ;) Lijn is compleet eruit gehaald,.. alleen Dolce & Gabanna nog :D (D&G wordt nog wel gebruikt als afkorting natuurlijk, maar de lijn was apart van Dolce & Gabanna en is nu weg )
Idd gave shirts vaak,.. maar gaan deze zomer net als Ice Berg over op heeeel veel van die stripfiguren-prints :eek:
En ga toch écht niet met mickey mouse op mn shirt lopen :o

Apart afgelopen jaar dan? Want mijn schoenen staat nog d&g op de onderkant :p

En Mickey mouse is baas :roflol:

Dolce en gabanna is nog redelijk stijlvol. Armani kan ook nog wel maar t is inderdaad verpauperd door die buitenlanders die met nep Armani troep inclusief extra groot logo rond lopen :o

inb4 fake schoenen :roflol:

Een oud klasgenoot van mij had een shirt van 620 euro aan..:o merkte die ff casual op.
Was wel een jood, dat wel

Lente 2011 was de laatste collectie ;) (wiki :D )

D&G is tegenwoordig ook overrated priced, k*t kwaliteit en je loopt er nog verschut mee ook nog.

Die grote letters Armani op een t-shirt zijn alleen maar voor die marrokanen. AJ = arme jongens daarbij ook nog een gucci petje dragen en ze zijn stoer.

Geef mij maar gewoon g-star, chasin of scotch & soda.

Lente 2011 was de laatste collectie ;) (wiki :D )

Apart mijn schoenen zijn van 2012 :o

Inb4 nep

Nouja ze zullen d&g nog wel als logo gebruiken toch?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:55 ----------

D&G is tegenwoordig ook overrated priced, k*t kwaliteit en je loopt er nog verschut mee ook nog.

Die grote letters Armani op een t-shirt zijn alleen maar voor die marrokanen. AJ = arme jongens daarbij ook nog een gucci petje dragen en ze zijn stoer.

Geef mij maar gewoon g-star, chasin of scotch & soda.

Haters gaan haten :trollface:

http://www.voorwinden.nl/heren/t-shirts-polo-s/1/_M783/

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:23 ----------

En zwart/wit gestreept shirt met een geel embleem?

Nice die site

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:56 ----------

misschien wel genept met oude collectie :)

Nah, heb t via officiële site besteld

Ach ga me er niet druk om maken, ze zitten episch fijn

Terug
Naar boven