bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
vinden de meiden van tegenwoordig dat nog leuk ja?

of heb je bryce neigingen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vinden de meiden van tegenwoordig dat nog leuk ja?
of heb je bryce neigingen?

Nice, maar is geen DBZ toch? Omdat je zei dat je daarop zocht..

Nee klopt, maar vond deze ook wel vet en niet al te duur
Overigens belachelijk tegenwoordig zijn shirts van 80,- de normaalste zaak v/d wereld? Zag ook een shirt van Diesel in diverse webshops voor 139,- WTF... Voor een t-shirt![]()
Overigens belachelijk tegenwoordig zijn shirts van 80,- de normaalste zaak v/d wereld? Zag ook een shirt van Diesel in diverse webshops voor 139,- WTF... Voor een t-shirt![]()

Lijn is compleet eruit gehaald,.. alleen Dolce & Gabanna nog
(D&G wordt nog wel gebruikt als afkorting natuurlijk, maar de lijn was apart van Dolce & Gabanna en is nu weg )

Ik ben meer een Diesel persoon dan een D&G/Armani persoon. Die laatste vind ik echt iets voor bontkraagjes.. Met hun vlassnorretjes![]()

D&G bestaat niet meerLijn is compleet eruit gehaald,.. alleen Dolce & Gabanna nog
(D&G wordt nog wel gebruikt als afkorting natuurlijk, maar de lijn was apart van Dolce & Gabanna en is nu weg )
Idd gave shirts vaak,.. maar gaan deze zomer net als Ice Berg over op heeeel veel van die stripfiguren-prints
En ga toch écht niet met mickey mouse op mn shirt lopen![]()

Dolce en gabanna is nog redelijk stijlvol. Armani kan ook nog wel maar t is inderdaad verpauperd door die buitenlanders die met nep Armani troep inclusief extra groot logo rond lopen
---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:20 ----------
Apart afgelopen jaar dan? Want mijn schoenen staat nog d&g op de onderkant
En Mickey mouse is baas![]()

Een oud klasgenoot van mij had een shirt van 620 euro aan..merkte die ff casual op.
Was wel een jood, dat wel
Dolce en gabanna is nog redelijk stijlvol. Armani kan ook nog wel maar t is inderdaad verpauperd door die buitenlanders die met nep Armani troep inclusief extra groot logo rond lopen
---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:20 ----------
Apart afgelopen jaar dan? Want mijn schoenen staat nog d&g op de onderkant
En Mickey mouse is baas![]()
(wiki
)
D&G is tegenwoordig ook overrated priced, k*t kwaliteit en je loopt er nog verschut mee ook nog.
Die grote letters Armani op een t-shirt zijn alleen maar voor die marrokanen. AJ = arme jongens daarbij ook nog een gucci petje dragen en ze zijn stoer.
Geef mij maar gewoon g-star, chasin of scotch & soda.

Apart mijn schoenen zijn van 2012
Inb4 nep
Nouja ze zullen d&g nog wel als logo gebruiken toch?
---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:55 ----------
Haters gaan haten![]()

http://www.voorwinden.nl/heren/t-shirts-polo-s/1/_M783/
---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 09:23 ----------
En zwart/wit gestreept shirt met een geel embleem?