AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik moet mezelf echt af gaan melden voor al die online shops :o

Na de Bruine kocht ik de blauwe... Nu ook maar de donker grijze besteld.. Koopje bijna met 50% korting.. Haha oh lawd..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaaf zijn ze... wel beetje warm voor nu maar mooi al paar voor najaar winter..

Gaaf zijn ze... wel beetje warm voor nu maar mooi al paar voor najaar winter..

Ja precies! En wellicht komen ze niet meer terug komend najaar, dan heb ik ze iig nog. Lopen zo ontzettend lekker ook :)

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 07:42 ----------

Deze wil ik voor de zomer.. Maar ze zijn nog zo duur :o

amai echt wel vette zomerschoenen anders! ;) doe mij ook maar iets flashy voor van de zomer :D

yo brah, link naar de webshop van die sjoes?

ik heb nu deze maar dan donkerbruin (spoiler) waren ook prijzig :rolleyes: maargoed zoek nu andere, voor in de zomer :D

19478_Metro-Sneakers_Jongens_Schoenen_lichtbruin_FRT_11536W-7_Aspen_Oil-sand_IMG_3994-01.jpg

Laatst bewerkt:
Waarom kopen jullie "hoge" schoenen voor de zomer brah's?

Moet ook nog zomer schoenen hebben.

vans in de zomer ftw :$

goeie vraag, vind ze zelf gewoon mooier dan doorsnee, lage sneakers.

ligt wel aan de broek die je erop draagt.
niks mis met er goed uit willen zien, toch?
No Bryce

yo brah, link naar de webshop van die sjoes?

ik heb nu deze maar dan donkerbruin (spoiler) waren ook prijzig :rolleyes: maargoed zoek nu andere, voor in de zomer :D

Gaan jullie bishes nu allemaal die patta's scoren? :D
Ze zijn er ook in het rood, geel, bruin etc..

Check even www.rehabfootwear.com en dan bij where to buy ;)

Omdat ik moeilijk brede voeten heb en als ik lage schoenen koop (nette lage schoenen uitgezonderd) dan ga ik er soort van naast lopen en worden ze scheef.. True story :mad:

Oh en die grijze rehabs zijn voor komend najaar ;)

Gaan jullie bishes nu allemaal die patta's scoren? :D
Ze zijn er ook in het rood, geel, bruin etc..

Check even www.rehabfootwear.com en dan bij where to buy ;)

Omdat ik moeilijk brede voeten heb en als ik lage schoenen koop (nette lage schoenen uitgezonderd) dan ga ik er soort van naast lopen en worden ze scheef.. True story :mad:

Oh en die grijze rehabs zijn voor komend najaar ;)

In de PC hooftstraat het zal niet haha :cool:

In de PC hooftstraat het zal niet haha :cool:

Haha srsly? Nouja het zijn wel coole schoenen vind ik maar niet echt pc hooft waardig ofzo.. Al is dat tegenwoordig net zo als elke andere straat in een grote winkelstad. Minus de grote retailketens :p

Ik bestel eigenlijk bijna alles online en betaal nooit het volle pond, daar pas ik voor omdat ik weet wat alles kost ivm werk in de fashion.

Als je net als ik zo'n nerd ben om alles nog steeds terug te rekenen naar florijnen.. Dan kom je al snel op 400,- voor een paar schoenen... :mad: Ik vind dat gewoon nergens op slaan :mad:

Wie weet toevallig waar ik deze schoenen kan kopen?
Heb die schoenen al maar zijn nu echt afgetrapt en wil weer nieuwe haha.
Winkel waar ik ze heb gekocht en hugo boss winkel heeft ze ook niet. :(

Mocro much?

Nike Air max......overpriced gay shoes! Now available in even gayer color -> orange!

Ja kan zeggen wat je wil, maar nike air max sneakers zijn tot hier toe het beste schoeisel dat ik ooit aan heb gehad. Er is geen enkel andere schoen die zo goed zit als een air max, het enige nadeel is dat ik ze in de zomer praktisch niet kan dragen omdat er kapot warme voeten in krijg. Voor de rest, beste schoen ever.

Terug
Naar boven