Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Waar heb je die vandaan punjab?

Waar kun je mooie zonnebrillen kopen? hoeft niet perse webshop te zijn.

LS154F00B-206@1.1.jpg
QU142C01P-101@1.1.jpg
LS154F00A-104@1.1.jpg

welke zalk doen? mmm welk heeft meest swek

Nice die Oiler & Boiler broekjes, wilde ze ook komen maar zijn vrij prijzig.

Waarom kopen jullie die broekjes zo f**king duur??! Ik betaal niet meer dan 2 tientjes er voor en ze gaan jaren mee :p Dont care of het nou merk is of merkloos :P

Waarom kopen jullie die broekjes zo f**king duur??! Ik betaal niet meer dan 2 tientjes er voor en ze gaan jaren mee :p Dont care of het nou merk is of merkloos :P

Ze zijn in de aanbieding bij de Bijenkorf. Vond het eigenlijk ook wel redelijk prijzig, maar dan loop je iig niet in een broekje die je op vakantie elke dag 3x tegenkomt :o

Ze zijn in de aanbieding bij de Bijenkorf. Vond het eigenlijk ook wel redelijk prijzig, maar dan loop je iig niet in een broekje die je op vakantie elke dag 3x tegenkomt :o
Want het is verschrikkelijk om iemand met dezelfde zwembroek tegen te komen :gay:

Want het is verschrikkelijk om iemand met dezelfde zwembroek tegen te komen :gay:

Nee als het een normaal persoon is niet nee :rolleyes:

Maar het zijn echt altijd van die randdebielen, waarna je wenst dat je die persoon nooit gezien had in dezelfde zwembroek. Maar je hebt gelijk hoor, het is ook niet zo'n probleem. Het is gewoon dat ik niet zo graag bij de meute hoor wat dat betreft.

Nee als het een normaal persoon is niet nee :rolleyes:

Maar het zijn echt altijd van die randdebielen, waarna je wenst dat je die persoon nooit gezien had in dezelfde zwembroek. Maar je hebt gelijk hoor, het is ook niet zo'n probleem. Het is gewoon dat ik niet zo graag bij de meute hoor wat dat betreft.

Jij komt alleen randdebielen tegen die dezelfde kleding als jij dragen? Toevallig.

Work it out shirt van de SRA besteld. Kan niet wachten om erin te trainen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven