XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

CGAX-7856O_protection.png

:S Waarom niet 7900 serie of gtx 6xx of 580

Vriend van me had deze gfx kaart gekocht + [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8 core 3,4 ghz dinges

maar kreeg het niet aan de praat, kon dus beide voor 100 eu overnemen :roflol: Dus kon het niet laten, en heb me oude GFX kaart al verkocht voor 60 euro. Was dus geen geplande upgrade.

Upgrade meestal pas als er echt een zieke game is, dan upgrade ik zodat ik die MAX kan spelen, dit is even een tussen stop

Heu nieuwe telefoon binnen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen Samsung

Nice

Geen Apple

Nice

sorry kon het niet laten bro :p

Van S3 hoor ik te vaak dat scherm stuk gaat en S4 schijnt softwarematig niet lekker te lopen. Nu maar hopen dat deze echt zo sterk is als Sony beweerd. Morgen ff hoesje halen, twijfel nog over screenprotector

Geen Apple

Nice

sorry kon het niet laten bro :p

Van S3 hoor ik te vaak dat scherm stuk gaat en S4 schijnt softwarematig niet lekker te lopen. Nu maar hopen dat deze echt zo sterk is als Sony beweerd. Morgen ff hoesje halen, twijfel nog over screenprotector

Nee, heb zelf ook een Sony (Sony xperia T), maar het beeldscherm is totaal niet te vergelijken met Gorilla glas. Hoop voor je dat ze het glas inmiddels een upgrade hebben gegeven anders garandeer ik je dat je binnen een maand een kras erop heb zitten.

Nieuwe keyboard aangezien mijn oude stuk is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
CM storm quick fire TK

Lolwut, hobby auto en je bent 19? Hoe kom je aan geld voor 2 auto's op je 19e?

Ik werk sinds mijn 13e eigenlijk al best veel naast mijn school en heb nu zo goed als full time baan terwijl ik nog thuis woon. ;)

Nou.. Kostte die auto maar een paar 100 euro.. Alleen de motor van de GTI heeft nu al 8,5k gekost..

:heart:

(Foto is echt k*t kwaliteit, de kleur van de schoen is lichtbruin..niet groen :roflol: )
foto_zps32b6d8d5.jpg

Terug
Naar boven