- Waardering
- 2.744
Wel hoor..
moet het wel bespreekbaar zijn.......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel hoor..
Info in die Speccy-screenshot klopt niet, tis een i5-4440, bij details toont hij het wel juist(zie specification):knappe case wel..
alleen waarom een i5 S ?? op een h81 moederbord?
Z87 moederborden beginnen bij 100+ euro, deze was 50 eurohad je niet beter voor iets meer een K met z87 bord kunnen kopen? (duidelijk dat je er op gaat gamen)
Geheugen wordt gerapporteerd als 800, maar tis wel degelijk 1600:en waarom loopt je geheugen op 800mhz? lijkt mij ergens iets fout te gaan?
Deze cooler, een Hydro 55 kostte 55 euro, als je kijkt in deze benchmark test:en die waterkoeling zou ik eraf halen en lekker een knappe luchtkoeler erop zetten (koelen minstens zo goed voor minder euros)
ATX stekker stak dan gewoon nog verder uit van het moederbord omdat die rubber zover zit en ondertussen zit je met zo'n groot gat, kan ik daar evengoed gebruik van maken, tis ook maar een kort tussenstuk geplaatst op de echte kabel waarvan anders de connector aan het andere uiteinde moeilijk weg te werken was.en knap die kabels ff opje heb een kast waar je alles bijna onzichtbaar in kan verwerken (die atx stekker in die rubberen thule bijvoorbeeld)

45*44*25cmWelke LxBxH heeft de systeemkast? Ziet er groot uit...

M'n pa had 'm gewonnen, m'n vorige was van m'n oom zo'n werk.