XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

why hating op kleine voeten :(
Heb maat 42 bij 1m90 :rolleyes:

Uitkijken dat je niet omvalt dan :p

Ik had 1.5 week geleden nieuwe oordopjes besteld van dealextreme en ze zijn echt fijn! Dingen kosten 3.50 maar ze zijn zeker net zo goed/ beter dan de oordopjes die samsung bij mijn Galaxy S2 leverde en dan een paar Philips oordopjes (30 euro) die ik heb. De bas is zelfs nog iets te sterk naar mijn zin en dat gebeurd niet vaak bij oordopjes. Ze sluiten ook super af (zelfs met het geluid zacht hoor je geen omgevingsgeluiden meer).

Dat deze dingen van 3.50 prima zijn geeft denk ik ook aan hoeveel marge er op de dure earphones zit.

780550455_457.jpg

Laatst bewerkt:
Converse_High_Tops_Chuck_Taylor_All_Star_Maroon_Canvas_Shoes_04.jpg

Komen morgen binnen, begin volgende week maar eens kijken of deze een beetje fijn zijn voor de compounds :thumbup:

• Like
Waarderingen: YOGI

Ik had 1.5 week geleden nieuwe oordopjes besteld van dealextreme en ze zijn echt fijn! Dingen kosten 3.50 maar ze zijn zeker net zo goed/ beter dan de oordopjes die samsung bij mijn Galaxy S2 leverde en dan een paar Philips oordopjes (30 euro) die ik heb. De bas is zelfs nog iets te sterk naar mijn zin en dat gebeurd niet vaak bij oordopjes. Ze sluiten ook super af (zelfs met het geluid zacht hoor je geen omgevingsgeluiden meer).

Dat deze dingen van 3.50 prima zijn geeft denk ik ook aan hoeveel marge er op de dure earphones zit.

http://img.alibaba.com/img/pb/455/550/780/780550455_457.jpg
srsly? ook maar eens proberen dan... heb om de haverklap draadbreuk in mn sennheisers :(

ik gebruik gewoon iphone oortjes, werken nog steeds

Je vergeet markering, ontwikkeling enz van dure oordopjes, daarnaast betere materialen enz.

Je gaat toch ook niet een Samsung 5.1 surround setje vergelijken met iets van b&w of een fiat met een Audi?

Je vergeet markering, ontwikkeling enz van dure oordopjes, daarnaast betere materialen enz.

Je gaat toch ook niet een Samsung 5.1 surround setje vergelijken met iets van b&w of een fiat met een Audi?

Tuurlijk snap ik dat er meer bij komt kijken dan alleen het produceren maar als oordopjes van 3.50 dezelfde/ betere kwaliteit geluid hebben dan die van 30 euro vind ik dat wel een enorm verschil.

Waarom zou je een samsung surround setje niet mogen vergelijken met een set van b&w? Je kijkt toch naar kwaliteit/ prijs verhoudingen. Dit is echt niet discussie waardig :(...

24 inch, inclusief verrekijker voor tv gebruik?

Meer uit noodzaak, want mijn 32'' tv die boven staat is defect en ik vind het zonde om hem buiten de garantie om te repareren (Samsung troep) :o En qua kijkafstand is 24'' prima. En daarnaast is het een speciale gaming monitor, dus snelle actie scenes of voetbal zie je geen delay of tearing. Maar tenzij je echt een goed paneel van 55'' hebt met een wat snellere reactietijd, kleurcorrectheid en geen backlight bleeding, zie ik het nut niet in van grote tv. Dan liever nog een goede projector indien je echt groot wilt. Ik wacht nog wel ff een paar jaar tot 4K een beetje de moeite waard wordt qua content en betaalbaar wordt.

Hoop snel deze als nieuwe aanwinst te mogen begroeten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tuurlijk snap ik dat er meer bij komt kijken dan alleen het produceren maar als oordopjes van 3.50 dezelfde/ betere kwaliteit geluid hebben dan die van 30 euro vind ik dat wel een enorm verschil.

Waarom zou je een samsung surround setje niet mogen vergelijken met een set van b&w? Je kijkt toch naar kwaliteit/ prijs verhoudingen. Dit is echt niet discussie waardig :(...

Je hebt t over marge tussen 3.50 oordopjes en duurdere oordopjes, niet over de prijs/kwaliteit verhouding.

Lekker dan ;) Ik heb nu ook oortjes met houten klankkamer (als dat zo heet :p) en dat doet idd veel goeds voor de bass.

ik gebruik gewoon iphone oortjes, werken nog steeds

In-ear oortjes zijn imo veel fijner, en geluid komt veel mooier over.

Hoop snel deze als nieuwe aanwinst te mogen begroeten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice!

oke **** B.E. kheb nog steeds niks binnen :roflol:

als het vandaag nog niet komt even flinke dreigmail sturen naar die bloedhonden

mcs_product_png.png

SAMSUNG 840 EVO 120 GB ssd

Type harde schijf (HDD):
Interne SSD schijf

Aansluitingen:
Serial ATA-600

Vormfactor (inch):
2,5 inch

Geheugencapaciteit:
120 GB

Buffer formaat:
256 MB

Overdrachtssnelheid:
Tot 540 MB/s (Lezen) / Tot 250 MB/s (Schrijven)

Eindelijk een Samsung telefoon die niet op een iPhone lijkt

Terug
Naar boven