YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Uitkijken dat je niet omvalt dan

Ik had 1.5 week geleden nieuwe oordopjes besteld van dealextreme en ze zijn echt fijn! Dingen kosten 3.50 maar ze zijn zeker net zo goed/ beter dan de oordopjes die samsung bij mijn Galaxy S2 leverde en dan een paar Philips oordopjes (30 euro) die ik heb. De bas is zelfs nog iets te sterk naar mijn zin en dat gebeurd niet vaak bij oordopjes. Ze sluiten ook super af (zelfs met het geluid zacht hoor je geen omgevingsgeluiden meer).
Dat deze dingen van 3.50 prima zijn geeft denk ik ook aan hoeveel marge er op de dure earphones zit.
Laatst bewerkt:

En qua kijkafstand is 24'' prima. En daarnaast is het een speciale gaming monitor, dus snelle actie scenes of voetbal zie je geen delay of tearing. Maar tenzij je echt een goed paneel van 55'' hebt met een wat snellere reactietijd, kleurcorrectheid en geen backlight bleeding, zie ik het nut niet in van grote tv. Dan liever nog een goede projector indien je echt groot wilt. Ik wacht nog wel ff een paar jaar tot 4K een beetje de moeite waard wordt qua content en betaalbaar wordt.
Ik heb nu ook oortjes met houten klankkamer (als dat zo heet