Fitness Seller

Je partner of de AAS?

asl eerste reactie zou ik zeggen dat die vrouw gelijk heeft. Je hebt iest verzwegen voor haar en das gewoon geen goede basis om een realtie op de bouwen. Maar tligt ook aan de situatie. Goede/slechte relatie.....lane/korte relatie. Laten we zeggen goede lange relatie en ze kotm drachter. Eerste reactie van haar is KIEZEN. Eerste reactie van jou ----> Opzouten. Maar als je allebei ff rustig doet en drover nadenkt kun je misschien wel wat compronieen sluiten en dr op een niet zon drastische manier vanaf komen. Blijft ze bij dr standpunt dan zou ik tocxh een goed nadenken waaromn ze dan bij je is en wat ze zo leuk aan je vind. AAS zijn voor mensen die geen kennis hebben gewoon iets slechts waar je een kleien derde been van rkijgt en nepspieren. Ook zijn bodybuilders niet sterk en de spieren zijn zo weer weg als ze ophouden en dan worden ze moddervet. Ach ik denk dat hetr allemaal met voorlichting te maken heeft en asl je partner daar niet voor open staat dan is dat heel erg jammer maar als ik mn best gedaan had en ze blijft koppig dan is voor mij de keuze snel gemaakt.

Ik zou altijd voor me vriending kiezen. Als zij zegt stoppen, dan is het over. Met die afspraak heb ik ook haar goedkeuring gekregen. Als je verandert, en dan niet lichamelijk, ben je zelf de laatste die het merkt, objectief kan je dus niet zijn. Maar belangrijker is gewoon goed uit te leggen wat je doet, hoe de middelen werken, enz. Alles gewoon even rustig uittekenen enzo. Want voor een buitenstaander zijn injectiermateriaal, ampullen al beangstigend, maar provrion, nolva, clomid, HCG enzo schrikken nog extra af, dan denken ze helemaal dat je voor rijdende apotheek speelt. Neem de tijd, leg het uit.

als ze er zo over denkt, mag ze gelijk zouten. Niet om as of wat dan ook, een meid die je voor zó´n keuze zet is je niet waard. Als je al gebruikt als je dr leert kennen, vind ik dat je dat gewoon eens eerlijk moet vertellen en de tijd nemen om dr een en ander uit te leggen.
Als je al hebt voor dat je gebruikt, vind ik dat je samen moet overleggen, vind ze het dan alsnog niet goed, met goede reden dan doe je het gewoon niet. Het is denk ik minder moeilijk om er niet aan te beginnen dan er mee te stoppen eens je al een paar kuurtjes gedaan hebt. Wees eerlijk, als je ineens stopt zul je toch langzaam krimpen, daar wordt je écht niet vrolijk van!!
Achter haar rug om doen is sowieso geen optie, dat is geen relatie.

Terug
Naar boven