XXL Nutrition

Contest Log Jeppe : Light days? What's that...some kind of tampon!?

Holy crap vriend, dat zijn serieuze cijfers ook. Die BOR liegt er niet om. Na het bodybuilden kun je altijd bij mij nog eens sterkste man kunnen proberen.

• Like
Waarderingen: Loo
Eventueel voor de eer maar dat de prijs naar degene onder jou in de ranking zou gaan als je bij de eerste 3 zou zijn, zou ik nog wel willen overwegen :)

Zou wel tof zijn, just for fun. Die prijzen zijn wel leuk maar ik kan zelf ook makkelijk een paar potten whey ed veroorloven ;)

Soort van opwarming ja. Kan niet veel meer reps doen eigenlijk hoor, de pomp is na de eerste set als te heftig spijtiggenoeg :) Ligt er ook aan hoe je ze doet natuurlijk ;)
Leg is uit hoe jij ze doet, heb nog nooit een pomp in me rug gehad van chins spijtig genoeg.

veel succes, ben benieuwd naar je foto's

gatver die bors :roflol: daar doe ik zelfs nog geen deadlifts mee

hahaha epic, Jeppe joins the club.

Lights out, game over.

Mooi man, laat die brutale trainingen komen. Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

We willen natuurlijk wel serious changes zien jeppe :).

Goodluck :D

t*ring - wat een deelnemers dit jaar :P

• Like
Waarderingen: Loo
Heftig:P das wel sterk ja...

Jeppe, je bent een beest:)

Succes, zou ik zeggen maar dat zal je niet echt nodig hebben met jouw shape;)

jezus volgens mij red ik nou niet eens meer de top 10 jezus wat een moeilijk contest jaar

Succes , ben blij dit ik mee doe . W epic dit jaar :D

10x 170kg BOR ****ing insane! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren benen gedaan, nu al spierpijn :)

De meeste verwachten mss 200 kg squats ed....echter zit ik al een tijdje met tendinitis aan de patallapees van mijn knieën....kan ze dus niet 'zwaar' trainen qua gewicht, maar dat neemt niet weg dat de trainingen hels zijn. Eigenlijk is de manier waarop ik ze nu train nog een stuk zwaarder, ik doe veel supersets, superslow reps, superveel reps, enorm focussen op de spier...soms zoveel reps dat mijn grootste vijand de verzuring is waar ik probeer tegen te vechten.

Les extensions :
4 sets 20 reps supersettes met liggende leg curls voor hams.

Leg presses small 4 sets 20 reps superset met hack squat voeten naar buiten, telkens 8 reps nog.

Squat in de smith, voeten bij elkaar, ass to the grass 4 sets 10-12 reps

Walking lunges buiten :D 2 sets zoveel mogelijk passen gedaan, te kapot om te tellen.

standing leg curls voor hams nog 3 setjes.

Gewichten heb ik vrijwel geen idee van, ik focus me volledig op de spier en maak dus geen explosieve bewegingen omdat ik het de dag erna anders wel geweten heb...

Grts

Terug
Naar boven