Fitness Seller

Contest Log Jeppe : Light days? What's that...some kind of tampon!?

damn, zoveel oefeningen !

Hey Jeppe,

Hoe vlotten de trainingen?
Al even niets meer vernomen.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Heb wat cardio bijgevoegd, nog niet teveel, zo'n 30 tot max 45 minuutjes een 3à4 dagen de week.

Trainingen gaan goed, al voel ik altijd snel beetje krachtverlies als ik minder begin te eten :p

Vandaag na héél lange tijd nog eens los gesquat...relatief zwaar voor tendinitis knietjes :p Heb me ingehouden en rustig setjes van 170 gedaan.
Daarna leg press tot de verzuring uit men oren kwam. Om ze helemaal kapot te krijgen hack squats gedaan in superset met zo'n horizontale leg press, beetje gevarieerd qua voetenpositie...

Nog wat leg extensions voor af te maken en wat hams erbij :)

Wissel momenteel af tussen NOX pump en jack3d als pre workouts, allebei echt super goed vind ik! Heb sinds gisteren ook de peptopro met een smaakje ipv neutraal...haha hoe ze zoiets 'vies' zo lekker kunnen maken, echt raar. Een van de beste shakes die ik ooit gedronken heb eigenlijk.

Rustige setjes met 170 zegt ie dan :p

Elke keer dat ik onder 170 kg sta heb ik het gevoel dat ik m'n leven op het spel zet :angstig:

170 kg is relaxed. Goed bezig sahbi.

ja idd rustige setjes met 170 hehe :eek::D

Succes nog man!

Heb je een tendinitis of ook chondropathie, kraakbeenletsel zoals je eens dacht ?

Nee gewoon tendinitis bij mijn weten, links voel ik niet veel meer... maar rechts pff
Ben benieuwd hoe ze morgen gaan aanvoelen :eek:

It's the day after indeed...

Heb je er vaker last van en hoe train je erom heen?

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem en heb telkens krachtverlies dan..

Ja... maar... dit.... dit is toch niet eerlijk...? Waarom mogen deze monsters ook mee doen...?

Whahaha, damn bruut fysiek beest, dikke respect! :thumbs:

Ehhm.... mag ik ook meedoen:D

Of je moet eerst een paar wedstrijden draaien en gesponsord worden, krijg je meer dat een potje whey:D

Hoezo zoveel oefeningen voor de quads en zo weinig voor de hamstrings?? Denk dat je voor je hams ook gerust nog wel een extra oefening kan doen ;)

Die train ik al op dinsdag :D dit was extra ;)

Ok dan heb ik niks gezegd. Succes ermee...ook al zal je dat niet echt nodig hebben :D

Lekker bezig Jeppe.

Hoe bevalt de cardio verder? Je doet toch alleen maar cardio tijdens cut periodes dacht ik he?

Yup, offseason nooit....tja cardio suuuucks he, ik haat het echt :) Met men wedstrijd heb ik echt super veel cardio gedaan. Als ik nu op m'n hometrainertje zit kan ik het me moeilijk inbeelden dat ik er zo vele uren heb opgezeten.

Knieën voelen redelijk oké na de squats van gisteren, het kon erger :p

zomaar :)

2ut182x.jpg

Rug getraind vandaag trouwens, weer lekker heavy. Beetje pijn gedaan bij de deadlifts aan men traps maar zal wel snel over zijn hopelijk.

Chins
bent over rows
deadlifts
Tbars
cable pullovers

zweten geblazen!

Laatst bewerkt:
dikke kuiten man sjeez! hoeveel meten je onderarmen eigenlijk? lekkere aders ook

Terug
Naar boven