Fitness Seller

Jeppe's Post Workout Stack - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Zie review
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed -> zie review
  • Welke dosis heb je gebruikt? Zie details review
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Check xxl site ;-)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Enorme aanrader

Mijn review:
Hey iedereen,

Ik ga hier een review schrijven over mijn methode van During & Post workout drinks die ik gebruikt heb in de rebound van mijn wedstrijd.

Producten
- XXL Whey Isolate
- XXL Recovery formula
- XXL Essential Amino stack
- XXL Creatine Monohydraat
- XXL Glutamine
- Vitargo

Timing en dosering

- Tijdens training ( + 15 minuten ervoor beginnen sippen aan de fles ) : 2 scoops Recovery formula + 2 scoops EAS in 1 liter ijskoud water
- Na training :
- Direct erna 85 gram vitargo + 2 scoops Recovery formula + 2 scoops EAS + 5 gram creatine monohydraat + 10 gram glutamine
- 15 minuten erna : 70 gram whey isolaat ( smaak cholade en vanille )

Resultaten en Bevindingen

- Herstel : Overduidelijk beter herstel. De manier waarop ik dit merk is vooral bij borst en benen. Dit zijn 2 spiergroepen waarbij ik altijd énorme spierpijn heb, soms zo hevig dat het gewoon pijnlijk en onpraktisch is. Tijdens het gebruik van deze stack was dit minder het geval. Ook was de spierpijn sneller weg, in tegenstelling tot dat het soms wel eens een week kan duren :D

- Kracht : Ik ben sterker dan ooit...of dit rechtsreeks toe te schrijven is aan de supplementen...neen natuurlijk niet want ik zit ook met de rebound van m'n wedstrijd hé. Maar onrechtstreeks wel denk ik, goed herstel en goede trainingen zorgen natuurlijk na verloop van tijd voor meer kracht. ;)

- Pomp : énorm...ik denk dat door de vrij hoge dosering van de EAS en recovery formula ( waar oa Citrulinne inzit ). Dit heeft natuurlijk ook veel met de rebound te maken, toch ben ik gewoon voller dan anders ook doorheen de dag en vooral na de training blijft de pomp uren zitten. Echt de hele dag door een volle look! De combi van snelle suikers + amino's + crea zal hierbij zeker een rol spelen.

- Gewichtstoename : In de periode dat ik deze stack gebruikt heb ben ik van 82.7 naar 107 kg gegaan.. :p Overgrote deel is natuurlijk rebound...duh :rolleyes:

- Uithouding : Ik had dit vroeger ook al toen ik Xtend gebruikte tijdens de training, maar mijn uithouding is gewoon beter als ik EAS en Recovery formula gebruik tijdens de training. Zeker gezien de grote gewichtstoename is dit opmerkelijk want je zou denken als je opeens zo zwaar wordt dat je uithouding enorm naar beneden gaat.

- Smaak : de EAS en Recovery smaken echt super goed...gezien de ingredienten is het een wonder dat dit zo goed smaakt :D Crea en gluta zijn niet te proeven als je ze bij de rest kapt. De vitargo heb ik altijd samen met EAS en recovery gedronken dus kan ik moeilijk apart beoordelen, maar samen gemengd is het een lekker fris drankje...tegen alle verwachtingen in eigenlijk want het ruikt appelsien achtig en vele mensen klagen erover :D

De whey heb ik chocolade en vanille gebruikt. Vanille heeft mijn voorkeur, die geef ik zeker 10/10. Chocolade ben ik eerlijk gezegd iets minder fan van en krijgt een 7/10...de nasmaak is minder voor mijn smaakpapillen dan :D De helft van elk is ook een zeer lekkere combinatie ( 35 chocolade + 35 vanille )!

- Overall : 8/10 Super goeie stack in mijn ogen voor iedereen die massa wil bijkomen en optimaal herstel zoekt. In de cut zou ik het iets anders doen gezien de toch grote hoeveelheid vitargo etc. Enige minpunt voor sommigen kan volgens mij de prijs zijn. Wanneer je dit allemaal samen koopt ben je effectief wel een hoopje geld kwijt. Besef alleen dat de potten LANG meegaan, ik ben nu 6 weken bezig en sommige zaken zijn nog lang niet halfweg dus...

Wie meer vragen heeft kan me steeds PM'en. Check ook men laatste foto als je wil zien wat ik met 'volle look' bedoel :p

pic1243438614.jpg


pic1242675960.jpg


pic1242327971.jpg


pic1242327947.jpg


pic1242211890.jpg


pic1241609110.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren trouwens voor de eerste keer eens Aarbei smaak van de whey isolaat gebruikt, ook een goede keuze! Ik denk dat ik niet de enige ben die twijfelde bij de smaak aardbei als wheysmaak....heb toch al serieuse tegenvallers gehad in het verleden. Bij deze smaak is het zo dat het niet te overdreven is of extreem chemisch..en ik neem dan nog 70 gr in 200 ml water dus je kan de smaak nog verdunnen met meer water. Dus voor alle twijfelaars, zeker is een smaak die aan te raden is voor afwisseling!


Voor de studenten en anderen die met een beperkter budget zitten kan de vitargo vervangen worden door dextrojuice. Qua resultaat zal dit volgens mij net hetzelfde geven. Waarom kies ik dan voor vitrago? Omdat het gewoon veel minder op mijn maag blijft liggen, ik voel er echt niets van! Van dextrose heb ik soms een zwaarder gevoel.
Ook de EAS en recovery doseringen zijn hoog, die kunnen verlaagd worden, dit is gewoon de manier waarop IK heb gebruikt heb en moet niet aanzien worden als een standaard dosering :)
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen dat je zo`n volle look kan bereiken met supps grotendeels van XXL.
 
Heeft grotendeels met de rebound te maken + de supps ;) Ik weet hoe vol ik kan geraken na dieeten, maar zo vol ben ik nog nooit geweest, daar trek ik mijn conclusies uit :)
 
rene vroeg toch naar mogelijke stacks...
is dit dan geen mogelijkheid??
 
rene vroeg toch naar mogelijke stacks...
is dit dan geen mogelijkheid??

idd, de jeppe stack, was net hetzelfde aan het denken. Misschien de mogelijkheid om ofwel EAS ofwel recovery formule te nemen, kwestie van de prijs wat te drukken
 
Het ziet er echt fantastisch uit! Ik zou het zo nemen moest ik het kunnen!

Jammer genoeg heb ik een beperkt budget :( :grumble:
 
Ziet er erg lekker uit Jeppe. Het lijkt wel een beetje op wat ik tegenwoordig neem in de cut. Ik neem lang niet zoveel als jij maar ik ben dan ook niet zo huge :D

Heb je misschien nog tips of opmerkingen bij mijn schema'tje?

Stats momenteel: 1,78m, 74 kilo, 9% vet

Pré
- Animal cuts (45 minuten voor kt)
- 3 gram beta alanine (45 minuten voor kt)
- 5 gram Arginine AKG (30 minuten voor kt)
- 13 gram recovery formula + 3 gram BCAA's (5 min voor kt)
Halverwege kt
- 5 gram glutamine
- 4 gram BCAA's
Post kt:
- 10 gram EAS
- 4 gram BCAA's

10 á 15 min cardio (lage intensiteit)
Direct na cardio:
- 5 gram glutamine
- 4 gram BCAA's
- 12 gram dextrojuice


Edit: Ik heb inmiddels al antwoord gekregen via een pm :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er even naar kijken Jeppe ... of ik er een stack van kan maken ;). Even kijken of de EAS of recovery eruit kan.
 
Laatst bewerkt:
Miss is het nog handig om ook bij te vermelden dat jij zelf wel erg hoge doseringen hanteert en dat dit voor de meeste dus teveel zou zijn (70gram isolaat hmmkaay).
Zodat beginners niet denken dat als ze dit doen ook breed worden -,-
 
dit is gewoon de manier waarop IK heb gebruikt heb en moet niet aanzien worden als een standaard dosering :)

Om mezelf te quoten ;)
 
je zou s bij een marketingbureau moeten beginnen jeppe :p
 
zou inderdaad interessant zijn dat René een workout stack samenstelt (aan een democratische prijs ...zoals we van hem gewend zijn)

pre workout
tijdens de workout
post workout

Tot nu toe doe ik het zo:

pre workout : supercharge of No shotgun
tijdens en na megagrow
onmiddellijk na : liquid amino
30 min later : complex carb gainer (75 gr) , dextrojuice

Thanks René
 
Ik vroeg me altijd af of je naast het gebruik van EAS en bijvoorbeeld NOS ook creatine kan/moet blijven gebruiken? Ik vraag het hier omdat ik zie dat je ook creatine blijft gebruiken;)
 
zou inderdaad interessant zijn dat René een workout stack samenstelt (aan een democratische prijs ...zoals we van hem gewend zijn)

pre workout
tijdens de workout
post workout

Tot nu toe doe ik het zo:

pre workout : supercharge of No shotgun
tijdens en na megagrow
onmiddellijk na : liquid amino
30 min later : complex carb gainer (75 gr) , dextrojuice

Thanks René

ik ga er later even naar kijken.. zit midden in de verhuizing hier met het magazijn... zaterdag we we over met alles en maandag de 1e pakketten uit het nieuwe magazijn... we hebben 3x zoveel ruimte dan ;)
 
de EAS en Recovery vind ik echt niet lekker smaken tbh , maarja je drinkt het ook niet voor de smaak
 
Jeppe een vraag,

ik pak meteen na de training EAS met Dextrojuice, half uur/ 3 kwartier later mijn maaltijd.
is het dan nog nodig om ongeveer een kwartier na de EAS en dextrojuice een shake (de isolaat) te nemen?
Hoe lang na de training neem jij je echte maaltijd?
 
jaja "no nonsense nutrition" kvind dit beetje TE hoor gozer ;) Zal best dat je er hard op ging maar..
 
Back
Naar boven