MuscleMeat

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe staat er hier voor Jerney?
 
Oww, kijk eens naar buiten, gjtje gaat de mountainbike uit de schuur halen!!:exactly:
j6synt.gif

Opbeurmuziekje voor Jerney!
http://www.youtube.com/watch?v=sc_KKB_isv0
 
Hoe gaat het hier met Jerney?

Ik hoop dat het al wat beter gaat met je lichamelijke klachten; wel goed herstellen voordat je weer gaat trainen, hoor! :D
 
Hoe staat er hier voor Jerney?

Tja, moet mezelf helaas blijven ontzien. Het is even afwachten hoe het er de komende maanden voor gaat staan. Heb inmiddels goede hoop :)

Oww, kijk eens naar buiten, gjtje gaat de mountainbike uit de schuur halen!!:exactly:
j6synt.gif

Opbeurmuziekje voor Jerney!
http://www.youtube.com/watch?v=sc_KKB_isv0

Dat moet me een super fietstochtje geweest zijn GJ!
Zitten je oren nog wel aan je hoofd of zijn ze eraf gevroren ;)

:) Bedankt voor je gezellige muziekje!

Hoe gaat het hier met Jerney?

Ik hoop dat het al wat beter gaat met je lichamelijke klachten; wel goed herstellen voordat je weer gaat trainen, hoor! :D

Dat beloof ik Sigi, ben ook inmiddels door schade en schande :o wijzer geworden :D
 
Goede hoop, klinkt goed! En fijn om te horen!
Bovendien is een positieve energie ook beter voor herstel!
Hoe gaat het nu met je?
 
Goede hoop, klinkt goed! En fijn om te horen!
Bovendien is een positieve energie ook beter voor herstel!
Hoe gaat het nu met je?

Toppie! :D

Bedankt wijffie!
 
Gaat helemaal goed komen Jerney! Zit hier al voor je te duimen dat je binnenkort de wattenstaafjes uit het raam kan gooien en met échte dumbbells gaat spelen! :D
 
Gaat helemaal goed komen Jerney! Zit hier al voor je te duimen dat je binnenkort de wattenstaafjes uit het raam kan gooien en met échte dumbbells gaat spelen! :D

:roflol:

Succes Jerney, ik heb er ook alle vertrouwen in! ;)
 
Zou wel erg makkelijk zijn ;)
Als je dat kunt zeggen dan mag je meteen even roepen wanneer ik op 20% ga staan :p

Hm, laat ik eens even nadenken...toch maar mijn glazen bol erbij gepakt :D
Ik hoop voor je binnen een half jaar!
 
10% op een half jaar (6 maanden) is zo gek nog niet hoor, is best haalbaar als je goed je best doet :thumbs:

Hee...van plagen is nog nooit iemand doodgegaan toch!? :D
 
Back
Naar boven