XXL Nutrition

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Is alles goed gegaan bij de pc dokter?
Ik heb vandaag een winterslaap tot 14.30 gehouden.:o
Volgens mij was het telkens dat ik ff wakker werd best goed fiets weer maar ik draaide me steeds weer om.:o
Zou jij alweer kunnen fietsen of gaat dat niet met je blessures? (sorry ik vrees dat ik het antwoord wel kan raden:( ) Gaat het al iets beter?
 
Hmm. nou hopelijk kan hij je pctje fixen :D! Ach ja... genoeg wat je pc naar de klote kan helpen, vooral dingen downloaden waar je niet zeker van bent. Doe ik ook niet meer :o, want mij is het ook een paar keer overkomen dat ik het verkeerde had download en op die manier een virus binnen haalde. Jaren terug voor het laatst gebeurd...als het nu gebeurd...dan ben ik het iig niet :p:rolleyes:. En tja proberen back ups te maken (ook al schiet dat er soms in...:o) voor het geval dat... :eek:

Met mij verder alles prima ;), vandaag dagje vrij genomen van school en ben nu ook half half bezig met mijn schoolwerk;)... en ga zo ff eerst boodschappen doen en dan trainen(borst/triceps en beetje tabata om het af te ronden :p). Vanmiddag huisje helemaal schoonmaken en dan mijn ontwerp afmaken ;). Voor de rest lekker zijn gangetje, met mijn schouder gaat het gelukkig ook goed. Ik train nu langzamer hand mijn schouder ook weer en gaat goed :) (maar voor hoe lang? :o). Bij jou wel wat verbetering of...stagneert het :(

Werkse nog even en suc6 bij DokterPC ;).

Ik wou dat de pc dokter mij ook zo goed kon repareren ;)
Het gaat in zoverre beter dat ik steeds minder last heb in rust, dat is toch ook progressie :D
Gelukkig dat je schouder het houdt, jij bent er ook al achter dat je heel voorzichtig moet zijn. Knap vervelend toch :mad:

We rommelen maar gewoon een beetje aan en wachten op de zomer...:) hoera!!!

Stil hier...

Hoest met Jerns?

Hey Sue, idd een beetje stil en dat blijft het de komende tijd wel even ben ik bang... Even nogal veel aan mijn ghoofd :D maar 't komt vast goed :)

Jij iig heel veel succes met je voorbereiding etc.! :cool:

Is alles goed gegaan bij de pc dokter?
Ik heb vandaag een winterslaap tot 14.30 gehouden.:o
Volgens mij was het telkens dat ik ff wakker werd best goed fiets weer maar ik draaide me steeds weer om.:o
Zou jij alweer kunnen fietsen of gaat dat niet met je blessures? (sorry ik vrees dat ik het antwoord wel kan raden:( ) Gaat het al iets beter?

Heerlijk zo'n winterslaapje, je kan de hele zomer nog fietsen mens!

Moet je bekennen dat ik het fietsen nog niet eens geprobeerd heb :o
Ik ga zeker beginnen met korte afstandjes en dan lekker opbouwen, dan hoop ik dat ik niet meteen te ver ga.
Halleluja wat wordt ik toch verstandig ;)

Het wordt tenminste een lekkere zonnige week.
Geniet er allemaal van! :hello:

Nu nog even mijn stat aanpassen, heheheh :)
 
Nog iets gepland staan voor activiteiten komende weken ergens? Of gewoon eens genieten/herstellen?
 
Nog iets gepland staan voor activiteiten komende weken ergens? Of gewoon eens genieten/herstellen?

Heee Robbie :)

Dat laatste ben ik nu aan het doen maar het begint wel weer te kriebelen.
Binnenkort de bandjes maar weer even oppompen :D Het gaat wel goed met het gewicht :cheer:, alleen de verhouding spier/vetmassa vind ik wat minder maar ja, ik kan niet alles willen...
Zilt nu ook in een drukke periode van 3 weken met een cursus en genoeg andere sores aan mijn hoofd. Als dat voorbij is ga ik de gewichten weer uittesten :D
Over een maandje kan ik het rustig aan gaan doen :cool:

Hoe gaat het met je cut, ben je tevreden? Over 5 maanden kan dit alles je helemaal niets meer schelen :roflol: Dan heb je wel iets anders aan je hoofd
luiers :D
 
Heee Robbie :)

Dat laatste ben ik nu aan het doen maar het begint wel weer te kriebelen.
Binnenkort de bandjes maar weer even oppompen :D Het gaat wel goed met het gewicht :cheer:, alleen de verhouding spier/vetmassa vind ik wat minder maar ja, ik kan niet alles willen...
Zilt nu ook in een drukke periode van 3 weken met een cursus en genoeg andere sores aan mijn hoofd. Als dat voorbij is ga ik de gewichten weer uittesten :D
Over een maandje kan ik het rustig aan gaan doen :cool:

Hoe gaat het met je cut, ben je tevreden? Over 5 maanden kan dit alles je helemaal niets meer schelen :roflol: Dan heb je wel iets anders aan je hoofd
luiers :D

Nice to hear

Mijn cut? Heb ik opgegeven :p Ik cut nooooooit meer :) Maar, ik bulk dan ook wel nooit
meer. Ga gewoon wat steady feeding doen naar gelang ik me voel.

En ik heb mij al suf gepiekerd en al vanalles gepland en geregeld voor over 5 maand ;)
Trainen zal ik blijven kunnen hoor. Geen probleem.
 
Nice to hear

Mijn cut? Heb ik opgegeven :p Ik cut nooooooit meer :) Maar, ik bulk dan ook wel nooit
meer. Ga gewoon wat steady feeding doen naar gelang ik me voel.

En ik heb mij al suf gepiekerd en al vanalles gepland en geregeld voor over 5 maand ;)
Trainen zal ik blijven kunnen hoor. Geen probleem.

Whow, dat ik jou dat nog eens zie posten, geen cut en geen bulk... waarschijnlijk heb je dat nog nooit geprobeerd, ik ga wel even bijlezen!

Jaja paps :D dat wordt een spannende maar leuke tijd! :)
 
ja ik ken het. Uiteindelijk heb je het idee dat je precies op hetzelfde uitkomt. Eerst bulken dan cutten of gewoon normaal goed eten naar verbruik.... :rolleyes:
Gewoon hard trainen dan kom je er ook :)
 
He stranger, hoe gaat ie? Zal vast niet lukken door de blessures/verbouwingen en zo, maar moet 't natuurlijk toch even vragen :D
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/dbb-vrouwen-contest-242228/

Je weet dat het heel slecht is om mij vroegtijdig uit mijn winterslaap te halen hè! ;) Er is hier nog steeds weinig veranderd, behalve dan dat het huis steeds mooier wordt en wij steeds wrakkeriger :roflol:

Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig of die pics nu al gemaakt zijn. Het zal me niet gebeuren dat ik die Muscle & Fitness niet koop! Je post het toch wel hè? :)
 
nog steeds niet beter :(



uber spammer :roflol:

Als het niet beter gaat wordt je wel steeds beter in spammen!


Heb jij alweer wat massa gepakt? Nee, ik bedoel geen bf :D
 
jazeker :) mag alweer richting de 95 kijken maar nog laaaaaang niet voldoende massa aanwezig
 
jazeker :) mag alweer richting de 95 kijken maar nog laaaaaang niet voldoende massa aanwezig

Klinkt goed, gaat iig de goede kant op, eindelijk! :cool:
 
Klinkt goed, gaat iig de goede kant op, eindelijk! :cool:

Morgen weer eens de MTB beklimmen, kijken hoe dat gaat :) want conditie is op dit moment 0.

Heb je al wel enig zicht op verbetering?
 
Morgen weer eens de MTB beklimmen, kijken hoe dat gaat :) want conditie is op dit moment 0.

Heb je al wel enig zicht op verbetering?

Het is onderhand wel een eentonig antwoord...
Schouder doet in rust geen pijn meer, jippie, maar wel bij lichte belasting. Ook was het gelukt om door het klussen mijn sluimerende tennisellebogen wakker te maken :rolleyes:

Zware kt zit er gewoon ff niet in.....:grumble: :sad:
Godzijdank ben ik qua massa alleen een beetje gekrompen en niet in een vormeloze hoop veranderd, jeej!
 
Je weet dat het heel slecht is om mij vroegtijdig uit mijn winterslaap te halen hè! ;) Er is hier nog steeds weinig veranderd, behalve dan dat het huis steeds mooier wordt en wij steeds wrakkeriger :roflol:

Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig of die pics nu al gemaakt zijn. Het zal me niet gebeuren dat ik die Muscle & Fitness niet koop! Je post het toch wel hè? :)

Jammer :(
Haha, nee nog geen pics, dat zou ik uiteraard echt wel laten weten als er een datum gepland zou zijn.
Maar helaas nog steeds blessure = nog steeds geen UB kt = nog steeds spaghetti-armpjes = nog steeds geen pics :D
 
Jammer :(
Haha, nee nog geen pics, dat zou ik uiteraard echt wel laten weten als er een datum gepland zou zijn.
Maar helaas nog steeds blessure = nog steeds geen UB kt = nog steeds spaghetti-armpjes = nog steeds geen pics :D

:aai:

Gedeelde smart is halve smart....eens komt het goed :yes:
 
Kom effe langs (z)waaien :wave:
 
Back
Naar boven