AndroidHealthClinic

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

ik wens je heel veel succes vooral met al die jonge dames die meedoen
en ik wil je ff laten weten dat ik heel veel respect voor je heb
ga er voor dame
 
Ik denk dat ie bedoeld ff lekker carbs laden vlak voor je foto dan zit je wat strakker en voller in je velletje.
 
Ja alleen mijn poepertje is er niet zo van gecharmeerd.:eek:

Je moet het ook niet in je poepert smeren sufferd
Al kan je dan wel heel veel squaten met straal aandrijving


Sorry Jerney zit jouw log te bevuilen
 
Je moet het ook niet in je poepert smeren sufferd
Al kan je dan wel heel veel squaten met straal aandrijving


Sorry Jerney zit jouw log te bevuilen

:roflol:

Ik vergeef het je voor deze keer.
 
Vanmiddag is de cardio er niet meer van gekomen :o wel 1 uur en 15 min. kt gedaan.

Eerst heeeeel goed opgewarmd met 10min. crosstrainer en daarna nog eens opgewarmd met dumbbelltjes.
Toen de schouderoefeningetjes afgewerkt met 2kg.
Daarna kon ik voor het eerst met opbouwen vlakke bank dumbbelldrukken met 7,5 kg - bankdrukken met de olympische stang 3 x 10 reps en de chest press
smal 3 x 10 met 15kg.
Toen durfde ik niet meer maar heb nog wel 3 oefeningen voor de triceps gedaan.
Aan het eind nog buikspieren op een bankje en op het onderrugapparaat.

Al met al ben ik dik tevreden dat ik weer ietjes meer gewicht aankon,
jeetje wat ben ik onderhand verstandig geworden ;)

Achteraf vandaag toch niet echt meer gegeten maar ik ga vrijdag maar eens laden :meal:
 
Vanmiddag is de cardio er niet meer van gekomen :o wel 1 uur en 15 min. kt gedaan.

Eerst heeeeel goed opgewarmd met 10min. crosstrainer en daarna nog eens opgewarmd met dumbbelltjes.
Toen de schouderoefeningetjes afgewerkt met 2kg.
Daarna kon ik voor het eerst met opbouwen vlakke bank dumbbelldrukken met 7,5 kg - bankdrukken met de olympische stang 3 x 10 reps en de chest press
smal 3 x 10 met 15kg.
Toen durfde ik niet meer maar heb nog wel 3 oefeningen voor de triceps gedaan.
Aan het eind nog buikspieren op een bankje en op het onderrugapparaat.

Al met al ben ik dik tevreden dat ik weer ietjes meer gewicht aankon,
jeetje wat ben ik onderhand verstandig geworden ;)

Achteraf vandaag toch niet echt meer gegeten maar ik ga vrijdag maar eens laden :meal:

Goed bezig!!:thumb:
 
Nou, toch mooie training hoor, klasse, en als je een dagje ouder wordt, moet je wel goed erbij nadenken he (geldt vooral voor mezelf ;) )
er is snel iets mis, maar het herstel duurt veel langer
 
Vanmiddag is de cardio er niet meer van gekomen :o wel 1 uur en 15 min. kt gedaan.

Eerst heeeeel goed opgewarmd met 10min. crosstrainer en daarna nog eens opgewarmd met dumbbelltjes.
Toen de schouderoefeningetjes afgewerkt met 2kg.
Daarna kon ik voor het eerst met opbouwen vlakke bank dumbbelldrukken met 7,5 kg - bankdrukken met de olympische stang 3 x 10 reps en de chest press
smal 3 x 10 met 15kg.
Toen durfde ik niet meer maar heb nog wel 3 oefeningen voor de triceps gedaan.
Aan het eind nog buikspieren op een bankje en op het onderrugapparaat.

Al met al ben ik dik tevreden dat ik weer ietjes meer gewicht aankon,
jeetje wat ben ik onderhand verstandig geworden ;)

Achteraf vandaag toch niet echt meer gegeten maar ik ga vrijdag maar eens laden :meal:
Netjes Jerney zie je wel dat je het wel kan rustig ook al zijn het lullige gewichten. Je hebt het toch nog ff gedaan wellicht train je die ellende wel uit je schouder op deze manier de aanhouder wint toch!
 
Ik wil je ook nog even veel succes wensen, had ik geloof ik nog niet gedaan!
 

Thnx! :)

Nou, toch mooie training hoor, klasse, en als je een dagje ouder wordt, moet je wel goed erbij nadenken he (geldt vooral voor mezelf ;) )
er is snel iets mis, maar het herstel duurt veel langer

Daar ben ik inmiddels wel achter, alleen moet ik het nu nog accepteren :(
Bedankt!

Netjes Jerney zie je wel dat je het wel kan rustig ook al zijn het lullige gewichten. Je hebt het toch nog ff gedaan wellicht train je die ellende wel uit je schouder op deze manier de aanhouder wint toch!

Eens ga ik die incline bench press weer met 40kg pakken, ik beloof het!
Godzijdank zie je zelfs met die schijtgewichtjes nog een pomp ???
En zoals je zegt, ik blijf het gewoon proberen.


Ik wil je ook nog even veel succes wensen, had ik geloof ik nog niet gedaan!

Dankjewel meid! :)
 
Hee Jerney je hebt toch lekker getraind meid net als ik op de bejaarde methode
Ik dan alleen met de beentjes .
Zat net ff te denken dat jij de oudste deelneemster ben bij de dames en ik bij de heren.
Maar we fotoshoppen later gewoon de kop van Brad en Angelina op onze lichamen en dan zullen we ze hier ff een poep laten ruiken.
Komt ook weer die sambal van pas
 
Hee Jerney je hebt toch lekker getraind meid net als ik op de bejaarde methode
Ik dan alleen met de beentjes .
Zat net ff te denken dat jij de oudste deelneemster ben bij de dames en ik bij de heren.
Maar we fotoshoppen later gewoon de kop van Brad en Angelina op onze lichamen en dan zullen we ze hier ff een poep laten ruiken.
Komt ook weer die sambal van pas

:roflol:

Dat hoofd van Angelina wil ik wel want nu ik droger wordt springen de rimpels weer in m'n gezicht :(
Hopelijk hebben ze voor ons in huize Avondrood ook een gym en lekker eten met sambal bij :D
 
:roflol:

Dat hoofd van Angelina wil ik wel want nu ik droger wordt springen de rimpels weer in m'n gezicht :(
Hopelijk hebben ze voor ons in huize Avondrood ook een gym en lekker eten met sambal bij :D
Als jullie daar zitten hebbe ze elke avond vuurwerk met al dat gevreet met sambal.
 
sambal kon ik vroeger ook niet tegen
Mijn vrouw houd echt van heel heet eten dus de eerste keer dat ze nasi voor mij maakte nam ik een hap en de tranen stonden in mijn ogen.
Ze zei 'schat vind je het zo lekker?' ik heb ja geknikt en rende toen naar de kraan.
Nu gooi ik er ook een flinke schep bij.

Ik vrees trouwens dat het in huize avondrood 'holland beweegt' gaat worden voor ons
Gelukkig zonder die kinderlokker
 
Het schijnt dat sambal ook voor een (waarschijnlijk minimale) verhoging van je stofwisseling zorgt, dus eten die hete hap!
 
sambal kon ik vroeger ook niet tegen
Mijn vrouw houd echt van heel heet eten dus de eerste keer dat ze nasi voor mij maakte nam ik een hap en de tranen stonden in mijn ogen.
Ze zei 'schat vind je het zo lekker?' ik heb ja geknikt en rende toen naar de kraan.
Nu gooi ik er ook een flinke schep bij.

Ik vrees trouwens dat het in huize avondrood 'holland beweegt' gaat worden voor ons
Gelukkig zonder die kinderlokker

Haha,moet je eens naar een écht aziatisch land gaan en daar iets te eten bestellen :eek:.Ik ben niet zo'n sambal fan,maar eergister op de witte vis gedaan en dan smaakt het toch net iets beter :p.Dus bedankt voor de tip Jerney (en dan te bedenken dat ik zelf van aziatische afkomst ben :o).
 
Back
Naar boven