- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sammi is wel lekker maar doordat ze zo saai is ga je er minder zien zitten.

Whuhaaa tijdens die fittie staan er opeens twee beveiliginsnegers in de kamer![]()
Whuhaaa tijdens die fittie staan er opeens twee beveiliginsnegers in de kamer![]()

Het grote nadeel aan jersey shore vind ik dat je merkt dat er heel wat ge-edit wordt. Je krijgt te zien wat de makers willen dat je zien. Ze kunnen footage geven van situation als de meest vriendelijke, de meest hatelijke, de meest irritant, etc etc.
Niets is te vertrouwen. Waarom kijk ik dan ? Beats me. Heb het wel pas halverwege seizoen 2 opgemerkt![]()
Ja inderdaad, maar dit is dan ook echt de enige show waarbij ze dat doen he!
-_-
Hmm idd,maar het blijft lekker amusement hehe.In de eerste aflevering als de gasten binnenkomen/aankomen,zoek dat maar eens op youtube dat stond daar propvol voor het huis met mensen om een glimp op te vangen van de cast,dat is ook mooi weggewerkt dat het lijkt alsof ze in een lege straat aankomen.Tis beetje fake,jammer...maar leuk om naar te kijkenHahaha, inderdaad, ik moest ook lachen om die opmerking.

jaaa lekker man!
haha dacht vanaf ze de eerste aflevering in beeld kwam net hetzelfde"Mike uncovers Deena's dirty little secret"
shemale![]()