Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

haha dacht vanaf ze de eerste aflevering in beeld kwam net hetzelfde
hoopte op beter maarja na de 2e aflevering heb ik er min of meer vrede mee gesloten vreesde dat ze nog erger als angelina ging worden :mad:

nu moet sammie ook eindelijk eens oprotten zodat single ronnie terugkomt :D

Als dat zo is dan ga ik echt janken :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ik heb het net gelezen, ze is gewoon gek van Mike, that's it.

Ja inderdaad, maar dit is dan ook echt de enige show waarbij ze dat doen he!

-_-

In Jersey shore is het wel te erg. Op andere progs zoals 'komen eten' of 'expeditie robinson' etc kan je wel een redelijk accuraat beeld krijgen van iemand. In jersey shore is dat quasi onmogelijk.

Laatst bewerkt:
In Jersey shore is het wel te erg. Op andere progs zoals 'komen eten' of 'expeditie robinson' etc kan je wel een redelijk accuraat beeld krijgen van iemand. In jersey shore is dat quasi onmogelijk.

Ik zie het verschil niet zo. In expeditie robinson hebben ze ook ontzettend veel filmmateriaal en kunnen ze precies hetzelfde doen. Tot op zekere hoogte doen ze dat ook. 1 uurtje per week is simpelweg te weinig om een genuanceerd beeld te brengen. Ik denk dan ook niet dat je in andere programma´s een meer accuraat beeld krijgt. Je krijgt een beeld dat past bij het format van het programma, that´s all.

ik denk het niet, expeditie robinson bvb wordt heeeeel hard ge-edit om bepaalde mensen een bepaald imago te geven

Ik zie het verschil niet zo. In expeditie robinson hebben ze ook ontzettend veel filmmateriaal en kunnen ze precies hetzelfde doen. Tot op zekere hoogte doen ze dat ook. 1 uurtje per week is simpelweg te weinig om een genuanceerd beeld te brengen. Ik denk dan ook niet dat je in andere programma´s een meer accuraat beeld krijgt. Je krijgt een beeld dat past bij het format van het programma, that´s all.

Maar je ziet toch niet naar zo'n programma om de mensen te leren kennen?
Hoe saai zou dat zijn. Het is leuker om iemand getypeerd te zien, dat geeft meer entertainment. Als ik 'gewone' mensen wil zien, ga ik wel naar een discotheek :D

karma voor link :) :) :) :)

kant wait broski's

is hij al uit dan? volgens mij morgen pas te downloaden

Pas morgen te downloaden

dat dacht ik dus ook (helaas) ...

:(:(:( ik wil het nu zien

gezien niks aan

Waar hebben we het nu over? Episode 3?

Terug
Naar boven