XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

maak dan een printscreen van ergens in de episode ;)

ik heb de finale episode al in pre pre pre pre pre pre pre pre air gezien, ronnie houdt een gangbang met deena, snooki en j woww nadat hij ontdekte dat sammy eigenlijk een man was tot 5 jaar geleden

Ik zie het verschil niet zo. In expeditie robinson hebben ze ook ontzettend veel filmmateriaal en kunnen ze precies hetzelfde doen. Tot op zekere hoogte doen ze dat ook. 1 uurtje per week is simpelweg te weinig om een genuanceerd beeld te brengen. Ik denk dan ook niet dat je in andere programma´s een meer accuraat beeld krijgt. Je krijgt een beeld dat past bij het format van het programma, that´s all.

In 'expeditie robinson' of 'komen eten' (en andere reality series) kan je een gesprek volgen van mensen in 1 beeld. In jersey shore zigzagt de ene beeld na de andere, het gaat veel sneller. Andere realityshows, die trager verlopen, tonen dus noodzakelijkerwijs een juister beeld van de participanten. Ze kunnen wel proberen om de imago een beetje te manipuleren van bepaalde personen, maar een aandachtige kijker let op waar hij moet oppassen en welke scenes betrouwbaar zijn. In jersey shore is dat onmogelijk gebleken.
Elke show heeft het 'fake gehalte' in meer of mindere mate, maar Jersey shore is wel best extreem hierin. Vandaar ook dat ik het opgemerkt heb.

En wat is de bedoeling van m'n betoog ? Wel, aangezien je geen zekerheid hebt wat fake is en wat niet, kan je ook niks afleiden van de kenmerken van situation of sammy. Je kan enkel zeggen dat sammy als een b*ch wordt geportretteerd, niet dat ze een b*ch is.

In episode 2 zegt Sammy: 'they're ignoring me'. Wat valt hieruit af te leiden ? Heeft sammy een toenadering gedaan, terwijl de 3 andere haar negeerden ? Dan kan je haar attitude in de show ook wel begrijpen en dat zou haar een 'mindere b*ch' maken. Probleem is, ik weet het niet zeker, tis veel te veel ge-edit.

Show gaat dus nergens over.

Laatst bewerkt:
Het geedit is nog niet eens het ergste aan de show, het constant herhalen van beelden is een stuk irritanter.

haters gonna hate, ik zeg alleen dat die niet zo tof is als de 1e episode, thats it

Komt er vanavond een nieuwe episode of morgen pas ? (voor ons dan)

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven