Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
Niet te downloaden voor iedereen, ik heb een pre-scene ftp dus![]()
En ik ben Sinterklaas, proof or gtfo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te downloaden voor iedereen, ik heb een pre-scene ftp dus![]()

Wat denk je?
Is bullshit
Maar printscreen, download link enzovoort.

Ik zie het verschil niet zo. In expeditie robinson hebben ze ook ontzettend veel filmmateriaal en kunnen ze precies hetzelfde doen. Tot op zekere hoogte doen ze dat ook. 1 uurtje per week is simpelweg te weinig om een genuanceerd beeld te brengen. Ik denk dan ook niet dat je in andere programma´s een meer accuraat beeld krijgt. Je krijgt een beeld dat past bij het format van het programma, that´s all.
Het geedit is nog niet eens het ergste aan de show, het constant herhalen van beelden is een stuk irritanter.
haters gonna hate, ik zeg alleen dat die niet zo tof is als de 1e episode, thats it

haters gonna hate, ik zeg alleen dat die niet zo tof is als de 1e episode, thats it
Komt er vanavond een nieuwe episode of morgen pas ? (voor ons dan)
Vannacht wordt hij uitgezonden, morgen vroeg rond uurtje of 8 te downloaden.
Deze week zijn er volgens mij 2 episodes weet ook niet waarom...Hoe komen jullie daarbij? Ep 3 is pas donderdagavond in Amerika op tv dus vrijdag voor ons te downloaden, zo gaat het al sinds het begin van seizoen 1...

Deze week zijn er volgens mij 2 episodes weet ook niet waarom...
Was vorig seizoen ook een keer, je hoort mij niet klaGen iig