MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Bedankt jongens, ik ben nu het seizoen aan het downloaden. Weer een toevoeging op mijn leven:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Snookie 4'9", ongeveer 1.49.1.50m
Jwoww 5'6", 1.70m

Snookie is dus officieel een kleine dwerg (Alles wat kleiner is dan mij mag officieel dwerg genoemd worden haha)

4´9 is 144,78 cm.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Haha, wow, check deze quotes van The Situation: http://www.jerseyshorequotes.com/cast/the-situation_quotes.htm

"If you want to look somewhat like The Situation, which is gonna be pretty hard, you need to get that protein in your diet."

Big is out & lean is in.

Nog geen 145cm. zij is gewoon nog kleiner als Van Velzen wtf!

..

Laatst bewerkt:
Hahaha heb paar afleveringen nu gezien, kon er wel om lachen. Maar echt he, die Ronnie wat een ****ing p*ssy is het ook he. Het is wel duidelijk wie de alpha mannetje in zijn relatie is, of moet ik zeggen alpha vrouwtje.:roflol:

STraks om 20:50 weer ff kijken op MTV :)

Zo 9 afleveringen + de reünie dit weekend er door heen gejaagd.:D

Whaha ik zag het straks. Wat een stelletje ****ing lowlife pannekoeken zijn dat zeg haha, en die skanks er bij. Heerlijk, simpel mensen met simpele emoties.

haha, jullie gaan er op in als een stelletje oude wijven die naar GTST of the bold and the beautiful kijken.

Hahaha heb paar afleveringen nu gezien, kon er wel om lachen. Maar echt he, die Ronnie wat een ****ing p*ssy is het ook he. Het is wel duidelijk wie de alpha mannetje in zijn relatie is, of moet ik zeggen alpha vrouwtje.:roflol:

jammer dat het allemaal fake is.. :hahaha:

..

Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder zei, lijkt dit een slecht seizoen te gaan worden nu ze bekend zijn en al die paparazzi etc.

Snooki en de rest waren aan het chillen bij een zwembad (en ongeveer evenveel toeschouwers als bij een ajax-thuiswedstrijd), waarop een jongen probeerde Snooki te versieren. Ze wees hem heel arrogant af met de woorden "Don’t **** with me", waarop een vriend van de afgewezen jongen verhaal kwam halen. De rest zien jullie wel in het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=kHZLOr6Be3c&feature=player_embedded

Zonde, seizoen 1 was leuk.

Ben benieuwd hoe ze dit op tv laten zien. Als je bij elk aflevering zoveel publiek hebt staan + de acteurs denken dat ze alles zijn nu. Wordt het inderdaad een grote flop

..

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
GTL haha If you look good, you feel good.

Flinke poot van the situation.

Terug
Naar boven