AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

grappig hoe jij altijd over meningen van chicks begint op een bodybuilding forum.
als je gaat voetballen doe je dat toch ook niet voor de mening van vrouwen maar doet het je toch ook meer als een voetbalkenner je een compliment geeft?

Bodybuilding is een sport, vrouwen versieren niet.

Dit topic gaat dan ook over een serie van kerels die wijven playen, niet over bodybuilding. Geen persoonlijke aanval, just saying :p

Nee, ik laat me niet miezerig afzeiken door zo'n minderwaardige hook up sl*t maar ik zal nooit een vrouw slaan als ze mij niet eerst slaat oid. En zoals die mong**l reageerd is helemaal 'not done' ,als je een vrouw een vuist in d'r gezicht geeft ben je in mijn ogen gewoon een slappe lul. en helemaal bij een chiwawa van 1 meter 50. Maar ik heb zo'n vermoeden dat jij die aflevering helemaal niet gezien hebt want het was gewoon terecht dat zij die r*tard aansprak omdat hij opzettelijk hun shots afpakte.

Om te beginnen, jahwul ik heb de hele episodes 100% gekeken en het blijft een van men top series dat ik zal blijven volgen en ben echt benieuwd naar nieuwe afleveringen. Vervolgens zei ik ook duidelijk dat ik niet zoals die gozer zou reageren (denk stiekem ook dat hij niet 100 % is/was) maar ik zou zeker wat handpalm strikes geven zodat ze de t*ring haar bek dicht houdt. Die shots is niet zijn schuld maar die van Mike (achter hem) die zegt 'pak maar' en als Mike niet zo een (ab) p*ssy was ging hij er zelf naar toe en zeggen kerel wtf is jou probleem wat drink je mijn shots? Als JIJ de show helemaal hebt gevolgd zal je ook duidelijk merken dat die Nicole (Snooki) een enorme ****ing irritant chiwawa k*tmidget is volledig verwend amerikaans garbage is het waar elke 70 inches negerlul moet ingaan. Just my opinion ;) jij kan zoveel zeggen maar ik weet ook zeker dat ik niet de enigste ben.

Laatst bewerkt:
Doe mij die chick maar.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Geniale kerel The Situation, Heel de tijd chicks ronselen voor zn jacuzzi, robbery uithalen

''I committed the Robbery'':roflol:

ik vond vinny beter, doet gewoon zijn ding heeft schijt aan hoe het verder aan toe gaat in het huis.

en hij pakt de zus van mike dat is gewoon geniaal.

...

Laatst bewerkt:
I am The Situation bro

GTL~~ DA UNITTT

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Nog hoeveel maanden voor dat die nieuwe episode op torrent komt Jezit? :D (sorry voor zagen maar sta te poppelen heheh) ben echt benieuwd.

...

Laatst bewerkt:
Your summer is about to get juiced up -- we're talking gorilla-sized -- because 'Jersey Shore' is coming back to MTV on Thu., Jul. 29 at 10PM.

Here's the situation: In addition to its premiere date, MTV News has confirmed the cast will indeed film season 2 in Miami -- for at least part of the time, anyway. Once the temperatures heat back up, the cast will invade the Jersey boardwalk once more, according to the report.

Even better news (or worse, depending on how you look at it): All of the original cast members will be hitting the beach -- yes, even Angelina Pivarnick.

As we reported earlier this week, MTV has set up a casting site "in case the show decides to explore the option of adding new castmembers to the second season," the network clarified today.

Ik vond wel grappig ja.

Nice! Alleen jammer dat Angelina er ook bij zit. Wat een k*twijf is dat.

grappig hoe

1) de meesten hier minder buff zijn(als je toch zo je mannelijkheid wilt vergelijken. Ik vind dat vrij zielig en teken van een zwak ego)
2) die gasten er schijt aan hebben wat ander kerels van hun denken. Ze weten toch dat ze beter scoren bij de wijven.
3) ze meer wijven nken per maand dan de meesten hier in heel hun leven.
4) weer het "geen benen trainen"-verhaaltje van dbb waar geen enkel wijf een **** om geeft en wat hier altijd aangehaald wordt als ze weten dan ze naar een meer alpha-man kijken, en om hem te proberen neer te halen. Weer een teken van zwak ego.

Dus doe maar jongens, ga nog wat je buffe benen trainen om andere gasten te imponeren. Totaal niet gay.

Dus moeten het automatisch onze helden zijn ??? Chicks scoren is leuk, maar voor zo'n levensstijl weiger ik gewoon te tekenen, ben ik dan minder alpha?

Ze hadden alleen de echte party-animals moeten overhouden, de rest buitengooien, en dan nieuw bloed er bij zetten (ook party-animals of sl*tten zou ook nog goed zijn :D).

Vind het wel leuk om zien hoe pauly d en the situation elke dag te samen op jacht gaan :)

Terug
Naar boven