Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren de eerste keer gekeken, en dan net de aflevering waarin die Snooki knock out wordt gemept.
Wat een fokking k*twijf is dat trouwens, een lelijke arrogante aandachtsh**r. Die bufste gozer, Bennie ofzo, die samen is met Sam vind ik ook maar een heaumeau. Altijd met zijn emo gedoe, over zijn familie, dat wijf dat gemept is, dat 'the situation' niet ingreep...
Vooral 'the situation' en Paulie D vind ik cool. Gozers hosselen chickies, pakken het niet te serieus aan en hebben duidelijk weinig moraal. Nice!
sjeezGisteren de eerste keer gekeken, en dan net de aflevering waarin die Snooki knock out wordt gemept.
Wat een fokking k*twijf is dat trouwens, een lelijke arrogante aandachtsh**r. Die bufste gozer, Bennie ofzo, die samen is met Sam vind ik ook maar een heaumeau. Altijd met zijn emo gedoe, over zijn familie, dat wijf dat gemept is, dat 'the situation' niet ingreep...
Vooral 'the situation' en Paulie D vind ik cool. Gozers hosselen chickies, pakken het niet te serieus aan en hebben duidelijk weinig moraal. Nice!

Ben nou eenmaal een Guido he
YO IEDEREEN CHECK DIT FILMPJE !
http://www.youtube.com/watch?v=4zT9p1vnBjo
Wie weet het orginele nummer wat ze daar afspelen??
Karma voor diegene die het weet!
deze?
http://www.youtube.com/watch?v=jWpYxPuuDyA
anders ff zoeken op: let me see those hands
Maar Ronnie is vrijgezel. Check de "Reunion" (dat ze bij MTV terug komen)
Ja maar ik denk niet dat t toen serieus uit was. Sowieso leek die reunie me een beetje geacteerd

Snookie 4'9", ongeveer 1.49.1.50mIk heb me wel is afgevraagd hoe klein Snooki was en wilde het ook opzoeken maar ´t stond nergens. Nu heb ik een foto gevonden waar je dr een beetje kan vergelijken met Jwoww. Nu weet ik niet of Jwoww een reus is of snooki maar 1 meter. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Yo ben voor de karma op onderzoek gegaan: new order- confusion remix