AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Als zij nu Italianen vertegenwoordigen, kunnen ze toch net zo goed naar Italië gaan.

:roflol: Ook al zijn het stereotypen, duh willen ze dan naar Italië.

Nee dan kunnen ze beter naar Hawai of Vegas gaan :roflol:

Of begrijp je dat niet, "CXLBV" ? :rolleyes:
Stop maar gewoon met posten lieverd, jij bent klaar.

For the record, ze zeggen zelf in interviews dat ze geen italianen vertegenwoordigen, lijkt mij ook vrij lastig als 2/3 niet italiaans is. Of begrijp jij dat niet ie "sukkel"?

Laatst bewerkt:
Stop maar gewoon met posten lieverd, jij bent klaar.

For the record ze zeggen zelf in interviews dat ze geen italianen vertegenwoordigen.

oh vandaar als ze in hun huis komen dat er een italiaanse vlag op de garagedeur staat, scarface posters ophangen en alles op zijn italiaans is ingericht.

I represent Italians, hoorde ik eens.

vertegenwoordigen is misschien een groot woord maar toch :)

ok

oh vandaar als ze in hun huis komen dat er een italiaanse vlag op de garagedeur staat, scarface posters ophangen en alles op zijn italiaans is ingericht.

Wie heeft er nou geen Scarface poster op zn kamer :p

En de inrichting etc. kiezen ze zelf natuurlijk niet voor.

Er stroomt Italiaans bloed door hun aderen, maar verder zijn ze zo Amerikaans als de pest, en het zal me verbazen als ze zelfs de taal spreken. En dan is Italiaans een vrij makkelijke taal.

Scarface is niet italiaans vriend, tony montana was a cuban

ik zie hier wel eens een pauly d look-a-like rond lopen in Harders Plaza.
echt sprekend gewoon.

Als je 18 bent zeg ik ok, je leeft nog in een fantasie. Maar je kan mij niet vertellen dat die kerel waar jij het over hebt al tegen de 30 is :D

Guido was vroeger in Amerika een scheldwoord voor Italiaans-Amerikaanse mensen. Het maakt dus niet uit of je 1e, 2e of 3e generatie bent als je maar Italiaans bloed door je aderen had stromen. Nu wordt een guido meer gezien als een metroseksueelItaliaans-Amerikaan, dus meer die modepopjes.

Tony Montana is misschien niet italiaans, maar Al Pacino wel ;)

..

Laatst bewerkt:
F*cking lelijke misvormde abs..

Hij was anders aardig stapel op die Ramona van S2, en was dus ook goed vertieft toen zij em de eerste keer liet zitten, daarnaast heeft hij al aardig wat chickies gepaald, dus denk het niet hoor.

Pauly had eens gezegd en heb het zelfs paar keren gehoord dat Vinny verlegen is en dat hij geen 'game' heeft.
Verder die ramona chick: hoe dat hij op de telefoon 'please please please' zegt geeft ook aan dat hij geen player is. Ramona was een lekker chick en totaal boven vinny's class, dus ik interpreteerde het als een camerageile b*ch. Als je hun date goed observeert, dan zie je ook dat Vinny nerveuse lachjes krijgt en er stille momenten vallen. Dat hij hier en daar losse chicks paalt is niet zo spraakmakend gezien hij nu wat populariteit heeft (in S1 had hij geen game, in s2 en 3 opeens 'meer').
In S1 haatte hij ook op situation, vermoedelijk om jaloezie.

Ik observeer shit yo.

Terug
Naar boven