Monkilot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb helemaal geen jaloezie voor situation, als je mijn eerdere posts las dan had je gezien dat ik 'sith' de coolste vind in het huis. Maar claimen dat hij 'de wereld overneemt' is gewoon lachwekkend. Hij heeft misschien u simpele ziel overnomen, dat wel.

Hij heeft nu al meer bereikt dan jij ooit in je hele leven zult bereiken
![]()
Ene situation (identificeert zich met 'the situation') en kandijkoekje (identificeert zichzelf met een of ander lulletje uit mtv's real world) voelen zich hier bedreigd precies. Scheelt er iets met jullie ?

Ramona was lelluk graten***huis. Die chick van Pauly daarentegen was best goed. Verder is Vinny een saaie droplul. Pauly Snookui en Mike dragen die show. Mike nr 1 en Pauly nr 2 in my book.

Ramona was lelluk graten***huis. Die chick van Pauly daarentegen was best goed. Verder is Vinny een saaie droplul. Pauly Snooki en Mike dragen die show. Mike nr 1 en Pauly nr 2 in my book.

Ik ga jersey shore opnieuw bekijken en kga alle fakeness uit de doeken halen met mijn keen insights.
Ramona was lelluk graten***huis. Die chick van Pauly daarentegen was best goed. Verder is Vinny een saaie droplul. Pauly Snooki en Mike dragen die show. Mike nr 1 en Pauly nr 2 in my book.
Zijn al die dingen je niet opgevallen de eerste keer dan?
Het is allemaal wat dramatischer in elkaar geedit. Voor zulke obvious dingen heb je geen keen insights nodig hoor.
---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------
Kick snooki er ook maar uit voor een beter uitziende sl*t.