XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Beter observeren, romana was ****ing lelijk.

Pauly had eens gezegd en heb het zelfs paar keren gehoord dat Vinny verlegen is en dat hij geen 'game' heeft.
Verder die ramona chick: hoe dat hij op de telefoon 'please please please' zegt geeft ook aan dat hij geen player is. Ramona was een lekker chick en totaal boven vinny's class, dus ik interpreteerde het als een camerageile b*ch. Als je hun date goed observeert, dan zie je ook dat Vinny nerveuse lachjes krijgt en er stille momenten vallen. Dat hij hier en daar losse chicks paalt is niet zo spraakmakend gezien hij nu wat populariteit heeft (in S1 had hij geen game, in s2 en 3 opeens 'meer').
In S1 haatte hij ook op situation, vermoedelijk om jaloezie.

Ik observeer shit yo.

Naja, ik moet zeggen dat ie, ondanks dat hij geen tijd besteedt aan zijn uiterlijk, het nog aardig goed doet ;)

Maar in S1 was hij wel inderdaad nog een verlegen boy ja, aan de andere kant, hij is ook de jongste van de groep. Maar een playboy is hij zeker niet en goed in praten op een chick (zoals Mike dat doet) heb ik em nog niet 1 keer zien doen.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Beter observeren, romana was ****ing lelijk.

Viel wel mee hoor, ze had wel een leuk koppie, alleen dat lichaam vond ik niks, maar in Amerika stellen ze andere prioriteiten geloof ik :p

Ze leek op een man.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Er zijn zelfs geruchten dat ze een tranny is. http://img831.imageshack.us/g/gallerymain0517jerseygi.jpg/

Zij is nou eenmaal wat groter uitgevallen, daarbij heb je natuurlijk geen idee hoe lang Vinny is, volgens mij is Pauly bijna een kop groter dan Vinny en Pauly is de langste (1,80m of 1,85).

Maar verder heeft ze wel mannelijke trekjes ja, maar of ze echt een vent is... Ik betwijfel het.

Ik ga jersey shore opnieuw bekijken en kga alle fakeness uit de doeken halen met mijn keen insights.

Vb remember toen ronnie naar beneden stormde net wnr deena aant trashtalken was op S3E1? Je hoort zo achtergrond geluid van snooki : woooowww, terwijl sonni helemaal niet aant praten was. Twas gewoon voice over voor de drama effects. Irl was ronnie gewoon snel beneden aant stappen zonder enig geluid van anderen.

Keen insights bro, you either have it or not. So yo.

Hahaha, Ramona is een ecto en is alles behalve mooi/geil ... wat een lelijk wijf!

Ik ga jersey shore opnieuw bekijken en kga alle fakeness uit de doeken halen met mijn keen insights.

Vb remember toen ronnie naar beneden stormde net wnr deena aant trashtalken was op S3E1? Je hoort zo achtergrond geluid van snooki : woooowww, terwijl sonni helemaal niet aant praten was. Twas gewoon voice over voor de drama effects. Irl was ronnie gewoon snel beneden aant stappen zonder enig geluid van anderen.

get a life!
JS is voor entertainment, niet voor sherlock.

en dan....

...

Laatst bewerkt:
Stopped reading at 'de hele wereld overnemen'

:roflol: wat een haat weer.

..

Laatst bewerkt:

n6cqv5.gif

Dat is altijd het beste weerwoord tegen ridiculisering, vragen of iemand jaloers is. Ja, want dat zal werkelijk de grondslag zijn van de afkeer :rolleyes:

Terug
Naar boven