MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

achja het is volgens mij zowiezo vrij naïef om te denken dat er daar geen drugs gebruikt wordt, het is nu gewoon toeval dat er even iets van in beeld komt.. 99% van de kijkers heeft ook helemaal niets door wss zijn er nog wel van die dingen hoor

Mij lijkt het bullshit dat het daar gebeurt. Kan best dat ze wat gebruiken, maar lijkt me sterk dat ze dat daar midden op de dansvloer doen, met een camera in de buurt. Doet Mike echt wel ff op de wc om daarna vrolijk kauwend op zn kauwgom te gaan daggeren met een of andere chick :)

Mij lijkt het bullshit dat het daar gebeurt. Kan best dat ze wat gebruiken, maar lijkt me sterk dat ze dat daar midden op de dansvloer doen, met een camera in de buurt. Doet Mike echt wel ff op de wc om daarna vrolijk kauwend op zn kauwgom te gaan daggeren met een of andere chick :)

wtf is daggeren bruh?

vandaag of morgen nieuwe EP?

[Link niet meer beschikbaar]

Moet nog ff kijken welke scene het was

Vanaf 30.22... volgens mij is het bullshit

Zie een kruisje?

En alsof die mensen nooit is een lijntje coke genomen hebben, ze zullen het vast en zeker doen, alleen aangezien je nu een soort van "beroemd" bent en miljoenen dollars binnenhaalt met je (wat was het woord ook alweer? Showtje hier showtje daar etc.) zou ik wel 2x nadenken om zoiets te doen.

geen nieuwe aflevering? :(

thnx!! vond hem nergens :(

karma is heading your way brah

haha mike is te hard in deze aflevering :D

downloading! very nice, zo even bekijken.

echt een mike-aflevering, en sammi is terug! arme ronnie :p

eerste 20 min kan je skippen.

daarna word het ieets leuker

Zie een kruisje?

En alsof die mensen nooit is een lijntje coke genomen hebben, ze zullen het vast en zeker doen, alleen aangezien je nu een soort van "beroemd" bent en miljoenen dollars binnenhaalt met je (wat was het woord ook alweer? Showtje hier showtje daar etc.) zou ik wel 2x nadenken om zoiets te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven