AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Seizoen 2 is toch al lang uit op MTV?

Seizoen 3 is geen ruk aan, dus er valt weinig te zien.

JIJ:
Seizoen 3 is geen ruk aan, dus er valt weinig te zien.

WAIT WHUT

IK:

Beetje goedkoop van mtv om dit soort beelden nu al weg te geven, dits geen tease meer maar gewoon een weggever. Beetje jammer.

JIJ:
Ja man, met 30 seconde van een seizoen van +- 12 afleveringen van ieder ongeveer een half uur lang heb je behoorlijk wat weggegeven dumbass

Ik gelijk :D, doordat ze alles in het begin al weggeven is dit seizoen zo epic boring. De laatste aflevering bijvoorbeeld, daar was totaal niets een verassing, we wisten al dat sitch die 2 oempaloempas naar new york zou sturen, we wisten al dat sammie terug zou komen. Nothing new = boring aflevering.

In de teasers gaven ze gewoon hele afleveringen weg.

JIJ:

WAIT WHUT

IK:

JIJ:

Ik gelijk :D, doordat ze alles in het begin al weggeven is dit seizoen zo epic boring. De laatste aflevering bijvoorbeeld, daar was totaal niets een verassing, we wisten al dat sitch die 2 oempaloempas naar new york zou sturen, we wisten al dat sammie terug zou komen. Nothing new = boring aflevering.

vind ik ook.

vind het juist leuk als er onverwachte dingen gebeuren.
nu is echt alles al bekend van te voren

JIJ:

WAIT WHUT

IK:

JIJ:

Anders was het wel spanning en sensatie geweest zeker :rolleyes:

Oh yeah new episode yeah!

nzb?

haha die cheese prank ,geweldig

hoeveel episodes komen er nog dit seizoen?

Terug
Naar boven