MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

haha, nice :p

goede aflevering man, nice.
Mike word goed naar beneden gehaald daar:D.. en Ronnie? oei.. zag hem kijken toen samm binnen kwam :roflol:

hahaha deze pic doet em:

[Link niet meer beschikbaar]

BUSTEDDDDD!!

pff saaie aflevering, alles wat in deze aflevering voorkwam hadden ze al van te voren verklapt -.-

pff saaie aflevering, alles wat in deze aflevering voorkwam hadden ze al van te voren verklapt -.-

+1

Moest even 3x nadenken voordat ik zag dat dit wel een nieuwe aflevering was.

Die grap van mike was wel epic, maar echt ezels die 2. Dat zie je toch wel :roflol:

Ik vond de aflevering wel leuker als eerst met die drama van Sam en Ronnie ..
Dit was weer wat relaxt enzoo en van die grappen :p

Hopelijk volgende keer beter

Ik vond de aflevering wel leuker als eerst met die drama van Sam en Ronnie ..
Dit was weer wat relaxt enzoo en van die grappen :p

Hopelijk volgende keer beter

Denk het niet, de fun is er gewoon uit, alles wat je uit deze mensen kon halen is eruit. Het begint nu een beetje op Oh Oh Cherso niveau te lijken, saai eentonig.

Denk het niet, de fun is er gewoon uit, alles wat je uit deze mensen kon halen is eruit. Het begint nu een beetje op Oh Oh Cherso niveau te lijken, saai eentonig.

Niet overdrijven bruh, oh oh cherso is een heel andere niveau qua saai en eentonigheid:roflol:

Jaa gast .. Oh oh cherso hebben ze dus echt van die stomme wijven en debielen van jongens gepakt :o daar wil je niet eens naar kijken ..

Jersey Shore die gedragen zich niet alsof ze fcking dom zijn .. soms wel domme acties ofzo maar is gewoon vet bij hun, oh oh cherso denk je echt wat is dat voor mong**l :P

Jaa gast .. Oh oh cherso hebben ze dus echt van die stomme wijven en debielen van jongens gepakt :o daar wil je niet eens naar kijken ..

Jersey Shore die gedragen zich niet alsof ze fcking dom zijn .. soms wel domme acties ofzo maar is gewoon vet bij hun, oh oh cherso denk je echt wat is dat voor mong**l :P

Komt ook omdat het je eigen taal enzo is, en Nederlanders die zijn te nuchter om zich te hypen aan dat soort gasten, Nederlanders zijn niet loyaal, zo simpel is het.

Plus het feit dat het complete losers zijn die niet eens in de buurt komen van een beetje grappig of iets dergelijks.

Komt ook omdat het je eigen taal enzo is, en Nederlanders die zijn te nuchter om zich te hypen aan dat soort gasten, Nederlanders zijn niet loyaal, zo simpel is het.

Plus het feit dat het complete losers zijn die niet eens in de buurt komen van een beetje grappig of iets dergelijks.

Jaa dat ook, maar Nederlands is best een domme taal vind ik zelf :o
Enja wat je al zei het complete losers zijn want als ik bv wel eens naar Jan Smit kijk naar dat zomer programma dan lach ik me wel altijd kapot :p

Beter kijken naar jersey shore dan oh oh cherso, end of discussion :p of ze moeten nieuwe personen erin stoppen en heel ander programma met inhoud en humor zoiets als jersey shore season 1 mja dat komt er niet dus blijf maar JS kijken.

Sterretje met quotes van 10 jaar geleden en dan vinden mensen dat nog grappig ook :roflol: trieste lui zeg...

Volgens mij komt seizoen 2 op de Nederlandse MTV binnenkort of welke is nog niet op de NL MTV geweest ?? Was net clipje van op van Sammi, Ronnie en Sitch

Terug
Naar boven