XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Ik zie die Mike niet zo snel pizzas eten hoor, de episodes die ik heb gezien eet hij vrij gezond. Meestal kookt hij wat of is hij bezig met de barbecue. Ik heb hem alleen maar 1 keer Doritos zien eten, dat doet iedereen op zijn tijd.

Ik zie die Mike niet zo snel pizzas eten hoor, de episodes die ik heb gezien eet hij vrij gezond. Meestal kookt hij wat of is hij bezig met de barbecue. Ik heb hem alleen maar 1 keer Doritos zien eten, dat doet iedereen op zijn tijd.

Ik kan me die aflevering herinneren toen er 2 dames boven waren en 2 beneden dat hij op een stuk pizza zat te kauwen.

was weer leuk, one shot met ronnie en pauly d is nu mn favoriet, met die stalkende israelische meid.lol

Haha wat een master programma, bijna alle afl. tot nu toe teruggekeken..
Wat is die Ronnie een beest pff :D

T3? Schildklierhormoon T3 maakt je juist vettiger als je niet schoon eet.. denk eerder aan DNP want DNP is gelijk appeltaart voor de amerikanen ;) Maar met deze stackers ga je zoiezo wat massa verliezen omdat je nooit de juiste in name kan weten en maar standaard schemas kan volgen van het internet (hier op DBB).

Epic kennis...

OT:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

That's what's up!

toffe serie, seizoen 1 ben ik op de helft ofzo.. Hoeveel zijn er?

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Lol dat jullie zulke series serieus kijken... het zijn gewoon pumped up superdudes.

Yoyooo Guido's!
Ben weer terug uit Italia dus ga nu weer vaker posten.
Weten jullie nog die show waar ik het over had? van snooki's ex en Spencer Pratt (the hills).
Hier is de trailer van FIST PUMPING FOR LOVE !
http://www.youtube.com/watch?v=LOOzaLP4jhI&feature=player_embedded
Remember Guido's, Jez told you first!
Yeah GTL BABY !
jersey shore was gewoon top maar het moet ook weer niet dooschieten...

en wees eerlijk zonder the situation is het toch minder:D

Gozer is nog best buff.

iedereen praat trouwens negatief over die snookie maar ik zou haar gewoon tussen die vetrolletjes pakken hoor...

zo lelijk is ze ook weer niet... geil een keer zo'n klein dikkertje.

the situation heeft haar trouwens ook gepaald

Terug
Naar boven