jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie die Mike niet zo snel pizzas eten hoor, de episodes die ik heb gezien eet hij vrij gezond. Meestal kookt hij wat of is hij bezig met de barbecue. Ik heb hem alleen maar 1 keer Doritos zien eten, dat doet iedereen op zijn tijd.
Wel heel onwaarschijnlijk dat ze alle 3 lucky zijn met hun genen.
En waarschijnlijk juicen ze echt keihard.damm ****ing geil filmpje
Haha wat een master programma, bijna alle afl. tot nu toe teruggekeken..
Wat is die Ronnie een beest pff![]()
T3? Schildklierhormoon T3 maakt je juist vettiger als je niet schoon eet.. denk eerder aan DNP want DNP is gelijk appeltaart voor de amerikanenMaar met deze stackers ga je zoiezo wat massa verliezen omdat je nooit de juiste in name kan weten en maar standaard schemas kan volgen van het internet (hier op DBB).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lekkere chick
ze vraagt er ook om

jersey shore was gewoon top maar het moet ook weer niet dooschieten...Yoyooo Guido's!
Ben weer terug uit Italia dus ga nu weer vaker posten.
Weten jullie nog die show waar ik het over had? van snooki's ex en Spencer Pratt (the hills).
Hier is de trailer van FIST PUMPING FOR LOVE !
http://www.youtube.com/watch?v=LOOzaLP4jhI&feature=player_embedded
Remember Guido's, Jez told you first!
Yeah GTL BABY !

Lol dat jullie zulke series serieus kijken... het zijn gewoon pumped up superdudes.
Yoyooo Guido's!
Ben weer terug uit Italia dus ga nu weer vaker posten.
Weten jullie nog die show waar ik het over had? van snooki's ex en Spencer Pratt (the hills).
Hier is de trailer van FIST PUMPING FOR LOVE !
http://www.youtube.com/watch?v=LOOzaLP4jhI&feature=player_embedded
Remember Guido's, Jez told you first!
Yeah GTL BABY !
wil ik ckr ook zien!en jij bent vet stoer, goed en slim en de tofste gozer van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell DBBDBB zit vol met debielen die van dit soort series houden.

en jij bent vet stoer, goed en slim en de tofste gozer van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell DBB![]()