Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

DBB zit vol met debielen die van dit soort series houden.

True, maar iets laat me telkens op dit topic klikken waardoor ik telkens in contact kom met de kust van Jersey. Zoiets zal jij ook wel hebben, anders zat je hier niet. Of je wou je eigen ego strelen door te laten blijken dat je 'wel wat beters te doen hebt dan dit te zien'. Eén van beide.

iedereen praat trouwens negatief over die snookie maar ik zou haar gewoon tussen die vetrolletjes pakken hoor...

zo lelijk is ze ook weer niet... geil een keer zo'n klein dikkertje.

the situation heeft haar trouwens ook gepaald

Meen je niet? Die Snooki en Angelina mogen van mij hard oprotten man wat een stelletjes verwend bitches nesten ook :rolleyes: die snooki is een gesprayde chiwawa hondje UGH en dan nog met die meid slapen.. ik val liever dood

Ze is 1m45 , is net een kind.

+1 met alle negatieve eigenschappen irritant, k*t kop, denkt dat zij het is, hoerig gedrag, lijkt precies op men penis. Overall blijft het een gesprayde chiwawa trutje DAT ik nooit zal kunnen uitstaan. Dit geldt ook voor die Angelina thank you god dat ze niet terug komt in de 2de versie. Zij verdoet echt alles voor de boys wat een hater.

nou heb wel is een lelijker wijf gepaalt hoor:o

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Jij kent 'm blijkbaar, of je vind 'm een p*ssy omdat ie bezig is met die irritante Sammi :D
ben benieuwd of je dat ook in z'n porem zou zeggen, die vechtpartij zag er toch aardig heftig uit, knee to the head alles:sd:

Als je enig verstand van zaken had, zag je in de serie dat Ronnie een ****ing p*ssy was is zijn relatie met dramaqueen Sammie. Sammie was de leider, Ronnie het hondje( beta-p*ssy ). Maar goed ik zie dat je 14 bent, dat leer je nog wel. Hoop ik tenminste voor je, anders wordt je ook een Ronnie.

Als je enig verstand van zaken had, zag je in de serie dat Ronnie een ****ing p*ssy was is zijn relatie met dramaqueen Sammie. Sammie was de leider, Ronnie het hondje( beta-p*ssy ). Maar goed ik zie dat je 14 bent, dat leer je nog wel. Hoop ik tenminste voor je, anders wordt je ook een Ronnie.

Achja liefde maakt blind laten we maar zeggen dan, die Sammi maakt inderdaad wel overal een probleem van, opmerking over d'r grote teen meteen huilie doen :roflol:
Ik was 3 jaar geleden 14 btw :hello:

True, maar iets laat me telkens op dit topic klikken waardoor ik telkens in contact kom met de kust van Jersey. Zoiets zal jij ook wel hebben, anders zat je hier niet. Of je wou je eigen ego strelen door te laten blijken dat je 'wel wat beters te doen hebt dan dit te zien'. Eén van beide.

Eigenlijk klik ik overal op als ik "aan het werk" ben. Maar wel een mooie theorie, dat wel.

nou heb wel is een lelijker wijf gepaalt hoor:o

+1 ze doen gewoon stoer maar als ze in de stad met die reet tegen je paal komt schuren en je hebt een paar slokkies op paal je haar gewoon... klaar

ze is ook irritant en ook niet de mooiste maar zou je haar niet kennen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Angelina komt wel terug :P. En Sitch en Snookert hebben toch niet genaaid?:P Alleen een beetje action in the hot tub toch?
hij heeft haar zeker genaaid ik heb de hele show gedownload en daar zaten extra features in en 1 was ''advice van snookie en the situation'' over een soort ''dating advies'' ofzo en daar kwam uit dat ze buiten de show om met elkaar wat gedaan hadden toen er gevraagd werd of ze gedoet hadden keken ze elkaar lachend aan en zeiden:dat zeggen we niet het

zegt mij genoeg... als the situation het zou doen dan doe ik het ook:D

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Je kan de serie op MTV online bekijken.

Heb het gister helemaal gezien. Echt prachtig:D.

Ik zou die nookie ook hard nken hoor. Ik hou wel van een beetje vet.

Voor de rest vond ik the situation echt een prachtig figuur hahaha. Ronnie viel me een beetje tegen op die paar klappe die geeft dan.

...

Laatst bewerkt:
zat van de week toevallig het programma voorbij komen. Die kerel helemaal links bovenste rij heeft duidelijk synthol in zijn armen zitten.

Terug
Naar boven