Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

zat van de week toevallig het programma voorbij komen. Die kerel helemaal links bovenste rij heeft duidelijk synthol in zijn armen zitten.
ja denk je ? ik moet zeggen dat ik zijn armen ook wel erg extreem bruut vind vroeg me al af hoe hij dat gedaan heeft... synthol weet ik niet maar er is iets aan de hand daar

Zijn armen zijn in elk geval zwaar uit proportie als je vergelijkt met de rest van zijn lichaam.

het grappige is als je zijn kop ziet is het een beetje een flikkertje vind ik en hoe die praat ook , maar zie je zn armen of trekt hij zijn shirt uit dan is het ineens best een beul wel grappig... maar ik vind zijn fysiek best vet, strakke middel brute armen... het is gewoon een aparte knakker en hij heeft gewoon humor en charisma...ik bedoel wie noemt zichzelf nou (of zijn abs) the situation.... ik vind het vet als iemand zo is hij is heeeeel zelfverzekerd maar niet arrogant of hatelijk ofzo... als ik in dat huis had gezeten had ik zommige wijven daar gewoon ge-elleboogd hij heeft op heel wat momenten zichzelf goed weten te beheersen

het grappige is als je zijn kop ziet is het een beetje een flikkertje vind ik en hoe die praat ook , maar zie je zn armen of trekt hij zijn shirt uit dan is het ineens best een beul wel grappig... maar ik vind zijn fysiek best vet, strakke middel brute armen... het is gewoon een aparte knakker en hij heeft gewoon humor en charisma...ik bedoel wie noemt zichzelf nou (of zijn abs) the situation.... ik vind het vet als iemand zo is hij is heeeeel zelfverzekerd maar niet arrogant of hatelijk ofzo... als ik in dat huis had gezeten had ik zommige wijven daar gewoon ge-elleboogd hij heeft op heel wat momenten zichzelf goed weten te beheersen

Het mooiste vind ik nog dat iedereen hem fake vindt, terwijl hij de enige is samen met Pauly D die het meest real zijn gebleven. Die Vinny is helemaal een backstabber eerste klas.

28s80sk.jpg

14147wn.jpg

Er klopt gewoon iets niet aan, fysiek is ook ''apart''.

Jezit, 3de cast what the **** zijn ze mee bezig? de 2de cast is nog niet eens online hoe kunnen ze nu al denken aan een 3de cast??? IMO Pauly D, Mike, Ronnie, Jwow en Vinny mogen blijven. De rest mag oprotten en zijn allemaal beulen en daar moeten ze nieuwe mensen inbrengen :D GTL baby our chrome keeps spinning ahahaha :D Elke dag opstaan en Pauly D zijn haircut volgen YEAH BABY THAT'S FO SUP :D

Ben echt benieuwd naar de 2de episode.. Can't hardly wait :D

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Hij probeert zelfverzekerd te zijn/over te komen, maar als je 10x een ander shirt aan moet trekken voordat je uitgaat en de meisjesspieren (abs) als een malle traint ben je wel onzeker.
onzin... niet dat ik zeg dat sitch geen onzekerheden heeft want dat heeft de stoerste breedste knapste man ter wereld ook wel...

maar hij stapt heel makkelijk op meisjes af, nam toch wel echt de leiding op zich in het huis... mensen die hem voor schut zetten schudde hij gemakkelijk van zich af.... zo zijn er nog een paar trekjes die erop wijzen dat hij niet erg onzeker persoon is maar dat neemt niet weg dat hij dat helemaal niet is iedereen is t wel een beetje... maar als je ECHT onzeker bent gedraag je je niet zoals hij.

Die torrent dat AACEEE post is fantastisch. Betere kwaliteit en 100 % uncensored :D heerlijke informatie trouwens Jezit. Hopelijk is het idd ook geen acteerwerk zoals je zei in het 2de seizoen. Alright we got a situation. And now time for some GTL baby :D

serieus verslaafde mensen hier aan die serie :gek:

de lol is er wel al een beetje vanaf aangezien ik hoorde dat the situation voor een verschijning waar dan ook al 10.000dollar vraagt dus het zal niet meer hetzelfde zijn en er zal denk ik wel wat acteerwerk aan te pas komen...

maar we zullen zien

Hahaha die Mike die op het strand als een pedo op zoek gaat naar chicks van 16:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven