AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Zie niet echt in wat Mike hier mee wint als het niet geacteerd is ofc. Zie daarentegen wel goed wat snooks te verliezen heeft!

mike is gewoon een attention wh*re

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat seizoen 1 behoorlijk echt was en dat er nu steeds meer geënsceneerd wordt. Ik bedoel die blonde chicks van Mike zijn 10.000 keer lekkerder dan Oempa Loempa Snooki en dan zou Mike liever Snooki hebben? Ik geloof er geen ruk van. En dat zogenaamde spontane ge-bromance van wannabe Vinny en Pauly buy ik ook niet. Dat met dat tafel voetbal is zo wannabe chandler en ross style. Wordt een hoop gecast.

lol je kan ook teveel achter dingen zoeken :roflol:
let wel dat die lui 24h per dag gefilmd worden, geen tv/internet niks hebben en dus de hele dag met elkaar op de lip zitten, daarnaast wordt er ook heel veel geknipt en geplakt over verschillende tijdstippen

Die dingen die henk noemt vind ik nog wel realistisch, maar damn.. dat een chick bij die centenbak genaamd deena in bed duikt??
Get real.

Haha die chick was of gewoon heel triest of gewoon forever alone op zoek naar aandacht van wie dan ook.

Wel epic toen ze faceplant uit bed viel

Ik kan gewoon slecht geloven dat Mike zo vrijwillig zijn marktwaarde aan het vernken is. Ik denk dat hij in het script voor dit seizoen gewoon de outcast moest zijn. Anders is hij wel heeeeel dom bezig. Ik vond hem met Pauly een gouwe duo back in da day. Nu hangt die fletse Vinny de hele tijd achter de reet van Pauly aan.

lol die was kei zat man en zo nat als iets.

Mike heeft Pauly in seizoen 2 wel een paar keer flink genaaid als wingman, sindsdien is Pauly wat meer met Vinny op stap gegaan, anyhow vind ze beiden wel grappig

Ik kan gewoon slecht geloven dat Mike zo vrijwillig zijn marktwaarde aan het vernken is. Ik denk dat hij in het script voor dit seizoen gewoon de outcast moest zijn. Anders is hij wel heeeeel dom bezig. Ik vond hem met Pauly een gouwe duo back in da day. Nu hangt die fletse Vinny de hele tijd achter de reet van Pauly aan.
Eigenlijk was idd seizoen 1 wel epic.. of mvp+ single ronnie!
Maar zoals het er nu naar uitziet word het geen MVP en al helemaal geen single Ronnie :S

Benieuwd of het weer een 1 klap KO is van ronnie.
Dan is z'n personal record toch wel 3 - 0 -

Eigenlijk was idd seizoen 1 wel epic.. of mvp+ single ronnie!
Maar zoals het er nu naar uitziet word het geen MVP en al helemaal geen single Ronnie :S

Nee precies, maar ik vind het gewoon zonde van Mike. Volgens mij snuift hij teveel. Zware afgang bij Donald Trump en dan die eeuwige zonnebril. FFS je bent The Sitch niet Dwayne Wayne ffs. Beetje attention wh*re aan het worden, is toch een beetje het zelf-destructief bezig.

Vinny heeft gewoon de flair niet.

Volgende aflevering komt de punch! can't wait.

Er is niks anders vergeleken met seizoen 1. Het enige verschil is dat Mike tot nu toe z'n ware aard verborgen heeft weten te houden. Ze gaan echter zo veel om dat ze hem nu helemaal doorhebben. Bedoel, het is ook gewoon een rat

Volgende aflevering komt de punch! can't wait.

Er is niks anders vergeleken met seizoen 1. Het enige verschil is dat Mike tot nu toe z'n ware aard verborgen heeft weten te houden. Ze gaan echter zo veel om dat ze hem nu helemaal doorhebben. Bedoel, het is ook gewoon een rat

Ik vond het wel mooi, zo overdreven cocky en toch die wijven regelen. Zonder al dat drama is het wel een boring show. Die extreme karakters maken die hele show.

Benieuwd of het weer een 1 klap KO is van ronnie.
Dan is z'n personal record toch wel 3 - 0 -

Ik weet niet waar jij die KO's hebt gezien? Het eerste gevecht had die het al moeilijk tegen een ecto van middelbare leeftijd. Bij het tweede gevecht zag je alleen die gozer liggen en zag je de klap zelf niet, en bij dit gevecht zal je t wel weer "heel toevallig" niet goed kunnen zien.

Ik weet niet waar jij die KO's hebt gezien? Het eerste gevecht had die het al moeilijk tegen een ecto van middelbare leeftijd. Bij het tweede gevecht zag je alleen die gozer liggen en zag je de klap zelf niet, en bij dit gevecht zal je t wel weer "heel toevallig" niet goed kunnen zien.

eerste gevecht was vrij sick hoor, knietje in het gezicht enzo, alleen hield die laffe gast de hele tijd z'n chick ervoor, 2e gevecht was one shot knock out, gaat toch niet voor niets de cel in, en ja de 3e moeten we dan maar zien

:roflol: @ this

http://www.youtube.com/watch?v=hBvnBB91g20&feature=related

jammer dat ik een bijl heb

ben ik de enige die ron een f**got vind?

ik ga niet meer met sam ( zegt die 2 seasons lang)
hij verraad Mike + liegt
En hij denkt dat hij de man is , geen hersens altijd geknok

ben ik de enige die ron een f**got vind?

ik ga niet meer met sam ( zegt die 2 seasons lang)
hij verraad Mike + liegt
En hij denkt dat hij de man is , geen hersens altijd geknok

Is er iets dat meer alpha is dan dat? lol

Maar serieus, Ron lijkt me een goede kerel. Hij neemt zichzelf nooit te serieus en weet altijd wel los te gaan en gek te doen.

Terug
Naar boven