fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk was idd seizoen 1 wel epic.. of mvp+ single ronnie!Ik kan gewoon slecht geloven dat Mike zo vrijwillig zijn marktwaarde aan het vernken is. Ik denk dat hij in het script voor dit seizoen gewoon de outcast moest zijn. Anders is hij wel heeeeel dom bezig. Ik vond hem met Pauly een gouwe duo back in da day. Nu hangt die fletse Vinny de hele tijd achter de reet van Pauly aan.
Eigenlijk was idd seizoen 1 wel epic.. of mvp+ single ronnie!
Maar zoals het er nu naar uitziet word het geen MVP en al helemaal geen single Ronnie :S
Volgende aflevering komt de punch! can't wait.
Er is niks anders vergeleken met seizoen 1. Het enige verschil is dat Mike tot nu toe z'n ware aard verborgen heeft weten te houden. Ze gaan echter zo veel om dat ze hem nu helemaal doorhebben. Bedoel, het is ook gewoon een rat
Benieuwd of het weer een 1 klap KO is van ronnie.
Dan is z'n personal record toch wel 3 - 0 -
Ik weet niet waar jij die KO's hebt gezien? Het eerste gevecht had die het al moeilijk tegen een ecto van middelbare leeftijd. Bij het tweede gevecht zag je alleen die gozer liggen en zag je de klap zelf niet, en bij dit gevecht zal je t wel weer "heel toevallig" niet goed kunnen zien.
@ thisben ik de enige die ron een f**got vind?
ik ga niet meer met sam ( zegt die 2 seasons lang)
hij verraad Mike + liegt
En hij denkt dat hij de man is , geen hersens altijd geknok