Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Is er iets dat meer alpha is dan dat? lol

Maar serieus, Ron lijkt me een goede kerel. Hij neemt zichzelf nooit te serieus en weet altijd wel los te gaan en gek te doen.

Hij is ook wel een goede kerel. **** Mike, hij naait iedereen en dan verwacht ie dat ie nog iemand in vertrouwen kan nemen :rolleyes:

Snooki is btw degene die liegt, waarom zou Mike het anders maar aan 1 persoon vertellen en er op staan dat hij het niet door verteld, waarom zou hij dat zeggen als het niet waar was.

Ook, als jullie goed opgelet hadden, zie je Mike eerder in de aflevering of de vorige, zeggen tegen Snooki "we hooked up" waarbij ze een soort van "ja" knikt.

Ben benieuwd hoe dat gevecht gaat, zover je kan zien in de voorstukjes hangt Sammi bij Ronnie om de nek.
In dat geval kan Mike niet zomaar uithalen dus is Ronnie beschermd.
Als op die manier de 1e klap is gegeven zou het wel zwaar gay zijn.

Volgens mij liegen ze gewoon allebei. Is gewoon allemaal in scene gezet voor wat drama in de serie te krijgen. Als het echt zo geheim was zou Mike het toch niet op televisie gaan vertellen?:rolleyes:

Volgens mij liegen ze gewoon allebei. Is gewoon allemaal in scene gezet voor wat drama in de serie te krijgen. Als het echt zo geheim was zou Mike het toch niet op televisie gaan vertellen?:rolleyes:
Mike zegt dat het wel gebeurd is en Snookie niet. Hoe kunnen ze nou allebei liegen?

K*t ronnie man ik mag die man wel maar hij gaat weer met Sam en dat zorgt voor drama eerst was het leuk maar nu weetje hoe het gaat ze maken weer ruzie blablabla
Dat verpest gewoon de serie als het weer gebeurt vind ik gewoon dat die Sam gewoon weg moet.

Glenn ik krijg nog creatine van je.

Die Sammi is een annoying whining b*ch die ze moete kicken uit de show, en dan Bridgette B voor terug?:P
****ing grote bek, houd van een feestje en de ultieme h**r!
Fits fine toch?

K*t ronnie man ik mag die man wel maar hij gaat weer met Sam en dat zorgt voor drama eerst was het leuk maar nu weetje hoe het gaat ze maken weer ruzie blablabla
Dat verpest gewoon de serie als het weer gebeurt vind ik gewoon dat die Sam gewoon weg moet.

Helemaal mee eens.

Ik ga de volgende aflevering ook gewoon weer kijken hoor, al is het alleen maar voor die ruzie. Maar het enthousiasme wat er eerst bij me was, elke vrijdagochtend meteen de nieuwe episode downloaden, dat is er inmiddels wel vanaf.

Ben benieuwd of de spinoff van Pauly D iets gaat worden.

Behoorlijk wat in scene gezet, snookie en mike kunnen niet zo goed acteren. En dat ronnie en sam bullshit is het enige wat voor een beetje spanning in de show gebeurt tuurlijk gaan ze dat in scene zetten. Beetje jammer mja.

Die twins zijn volgens mij gewoon gecast. Ze komen binnenlopen in het huis, en 'ineens' hebben ze een microfoon aan hun broek hangen.

Daar komt nog bij dat een van die twee eerst met Deena zoent, dan met Vinnie gaat, dan weer met Deena en dan weer met Vinnie. Het zou me niks verbazen als dat gewoon actrices zijn op het allemaal wat op te leuken.

Ben wel benieuwd naar het Mike - Ronnie gevecht!:D

Nou ik ben het eens met little daddy, in deze is Mike echt niet de foute!
Hij neemt Ronnie in vertrouwen en die gaat gewoon zonder directe aanleiding het vertellen aan de rest! Beetje jammer.

Behoorlijk wat in scene gezet, snookie en mike kunnen niet zo goed acteren. En dat ronnie en sam bullshit is het enige wat voor een beetje spanning in de show gebeurt tuurlijk gaan ze dat in scene zetten. Beetje jammer mja.

dat ronnie sammie shit is geen bal aan, is meer irriterend dan dat het voor spanning zorgt....

ze moeten gewoon die k*tsammi eruit gooien en dan single ronnie+mvp

Maar even OT:

ze gebruiken volgens mij geen AAS

Die twins zijn volgens mij gewoon gecast. Ze komen binnenlopen in het huis, en 'ineens' hebben ze een microfoon aan hun broek hangen.

Daar komt nog bij dat een van die twee eerst met Deena zoent, dan met Vinnie gaat, dan weer met Deena en dan weer met Vinnie. Het zou me niks verbazen als dat gewoon actrices zijn op het allemaal wat op te leuken.

Ben wel benieuwd naar het Mike - Ronnie gevecht!:D

Vind het vreemd dat 1 van de 2 zegt dat ze maagd is, waarna ze maar al te graag met Mike in bed duikt. Al heb je een derde been van goud en kent heel de wereld je, een wijf die nog maagd is laat zich echt niet zomaar palen door 1 of andere playboy van tv.

Maar even OT:

ze gebruiken volgens mij geen AAS

troll.gif

Man, ken niet wachten tot vrijdag dat ronnie die wanker mike t ziekenhuis in mept :D

Terug
Naar boven