AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Als je de trailer bekijkt draagt hij een andere shirt wanneer hij gemept wordt dan wanneer hij op de brancard ligt en naar het ziekenhuis wordt gevoerd.. niet? misschien heeft het één niets met het andere te maken..

en misschien is dit al in het forum gezegd maar heb ik het nog niet gelezen! :D

Nice gezien, trailer van de volgende afl bedoel je?

Even opzoeken.

aflevering 4?

Ik ben niet echt into Jersey Shore heb is alle fights bekeken en kwam dan op die uit, tussen mike en ron. Ge ziet ze op elkaar schreeuwen en dan lijkt het dat ze gaan uithalen en dan meteen zie je mike op een brancard maar dan anders gekleed dan tijdens het gevecht zelf.. daarmee

wanneer aflevering 4 ecto's?

Als je de trailer bekijkt draagt hij een andere shirt wanneer hij gemept wordt dan wanneer hij op de brancard ligt en naar het ziekenhuis wordt gevoerd.. niet? misschien heeft het één niets met het andere te maken..

en misschien is dit al in het forum gezegd maar heb ik het nog niet gelezen! :D

Denk ook dat het ene los staat vn het andere. Is natuurlijk mooi aan elkaar geplakt om meer kijkcijfers te halen. Hoop dat ik fout ben want een gevecht tussen die 2 zou geweldig zijn :p

emv0K.jpg

Nice gevonden!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:53 ----------

wanneer aflevering 4 ecto's?

Altijd rond 8 a 9u vrijdag ochtend te downloaden, nerd.

Faker then fake :roflol:

Ja ik weet het niet maar het is inderdaad goed voor de kijkcijfers zo'n trailer...

Heb zo'n aantal afleveringen gezien op tv af en toe maar dit wil ik ook wel zien hehehe

dat met die trui is gewoon 2 situatie's want kijk maar naar pauly d die heeft ook anderen kleren aan

dat met die trui is gewoon 2 situatie's want kijk maar naar pauly d die heeft ook anderen kleren aan

Dat is ook het punt, waarvoor zou je een andere trui aantrekken als je ruzie hebt gaat vechten om 2 seconden later zogenaamd op een brancard te liggen.

Klopt gewoon geen ruk van, net zoals met die snook fight.

Link van aflevering 9 iemand?

emv0K.jpg

Nice gevonden!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:53 ----------

Altijd rond 8 a 9u vrijdag ochtend te downloaden, nerd.

Inderdaad goed opgelet!

Wat wel zo is: bij het beeld voordat Mike op de brancard ligt, als hij wel al ligt en raar uit zijn ogen kijkt, daar heeft ie nog wel de grijze trui aan. Dus misschien wordt ie toch hard gehoekt door Ronnie en valt ie later een keer van de trap en breekt ie z'n arm :)

Of hij wordt neer gehoekt door ronnie, blijft even liggen en vind dat het daarna wel wat beter met hem gaat. Hij gaat douche en tijdens het douche begint hij toch last te krijgen van die hoek van ronnie en wordt eventueel onwel en ze bellen een ambulance, en mike moet zich aankleden anders ligt hij naakt op brancard. Kan zo maar,

Vind het vreemd dat 1 van de 2 zegt dat ze maagd is, waarna ze maar al te graag met Mike in bed duikt. Al heb je een derde been van goud en kent heel de wereld je, een wijf die nog maagd is laat zich echt niet zomaar palen door 1 of andere playboy van tv.
de maagd was degene die bij deena en vinny in bed dook :) maarja je hebt nog steeds gelijk

Die schaafplek op de hand van Ronnie zit er al. Dus de fotos die voor seizoen 4 uit waren kloppen niet ivm de geschaafde hand van Ronnie vs Mike OF het is al gebeurd en weer zo in elkaar gestoken dat de ruzie tusse die 2 weer iets dramatischer lijkt nadat Mike wat drama heeft gemaakt met andere roommates... Ik kan de bal ook volledig misslaan,maar die hand viel me op. Kan ook geschaafd zijn door ergens tegen af te vallen/schuren^^ Net zoals ze in 1scene een paar keer van kledij veranderen(vorige seizoenen). ****ing Amerikanen met hun editen!!:D

Ron is ne lozer grote muil tegen zijn vriendjes van neen kmoe haar nie hebben en als die bij die sammy is is hij een poeslief ventje schaamlijke gast en situation is ook ne schaamlijke gast geworden ****

Terug
Naar boven