XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Echt kansloos hoe lang ze dat gevecht aan het rekken zijn. Blijkbaar hebben ze gemerkt dat die gevechten van ronnie kijkers trekken, maar dit slaat gewoon alles.
Na dat gevecht stop ik met de serie, het gaat echt nergens meer over.

de maagd was degene die bij deena en vinny in bed dook :) maarja je hebt nog steeds gelijk

Volgens mij niet hoor.

Je ziet ook wel dat bij Deena en Vinny in bed dook, veel meer ballen en durf had, en die ander zat maar een beetje stilletjes af te wachten.

**** dat het in scene gezet wordt

moet je gewoon niet te veel bij nadenken, een film is altijd geacteerd en daar kun je toch ook van genieten?

**** dat het in scene gezet wordt

moet je gewoon niet te veel bij nadenken, een film is altijd geacteerd en daar kun je toch ook van genieten?

Mij boeit het ook niets.

En echt niet alles is in scene gezet, de ruzies enzo, of het moeten echt top acteurs zijn maar dat betwijfel ik.

Er worden wel situaties gecreeerd

Volgens mij niet hoor.

Je ziet ook wel dat bij Deena en Vinny in bed dook, veel meer ballen en durf had, en die ander zat maar een beetje stilletjes af te wachten.

neen je moet kijken naar de kleren in de club :) die met het zwart aan zegt dat ze maagd is en daarna staat ze met deena te kussen
herinner me nog dat ik het toen gecheckt had omdat ik er niet meer aan uit kon :p

Gister liep ronny lekker te janken, wat een p*ssy.

Dat er bepaalde scenes geacteerd zijn is komplete bullshit, of het moeten de beste acteurs ooit zijn. Als ik ruzies van Jersey vergelijk met de ruzies in de best acteerde films die ik tot nu toe heb gezien, lijken die van Jersey toch echt. Ik denk idd eerder dat er situaties gecreëerd worden, zoals met Mike en snooky etc.

En al was het in scène gezet, het is nog altijd 10000% beter dan onze oh oh cherso

Ik las gister dat er 3 nieuwe leden bij zijn en dat die Joey matsoe matsoe weg is. Echt het enige wat oh oh cherso soms nog heel ff grappig maakte waren die opmerkingen van hem. Faalprogramma

weet iemand waar ik ep 1-3 kan vinden.. liefsts niet download maar streamen....

-------> karma

Hmmm weer bijna een nieuwe, kan niet wachten tot weekend dan kan ik eindelijk kijken!

gaat wel hard achteruit met de looks van sommigen... jenni & pauly zien er zwaar vercracked uit en sitch gaat er cker ook niet op vooruit... popeye on roids

Echt kansloos hoe lang ze dat gevecht aan het rekken zijn. Blijkbaar hebben ze gemerkt dat die gevechten van ronnie kijkers trekken, maar dit slaat gewoon alles.
Na dat gevecht stop ik met de serie, het gaat echt nergens meer over.

Sinds wanneer word er gerekt?:S

DAAMN

**** him up son haha, maar Mike gaat nog zn nek breken dus nice

Terug
Naar boven