MadRuffian91
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de maagd was degene die bij deena en vinny in bed dookmaarja je hebt nog steeds gelijk
**** dat het in scene gezet wordt
moet je gewoon niet te veel bij nadenken, een film is altijd geacteerd en daar kun je toch ook van genieten?
Volgens mij niet hoor.
Je ziet ook wel dat bij Deena en Vinny in bed dook, veel meer ballen en durf had, en die ander zat maar een beetje stilletjes af te wachten.
die met het zwart aan zegt dat ze maagd is en daarna staat ze met deena te kussen
Huh wanneer dan? Dat heb ik niet gezien.
Mij boeit het ook niets.
En echt niet alles is in scene gezet, de ruzies enzo, of het moeten echt top acteurs zijn maar dat betwijfel ik.
Er worden wel situaties gecreeerd
En al was het in scène gezet, het is nog altijd 10000% beter dan onze oh oh cherso
Ik las gister dat er 3 nieuwe leden bij zijn en dat die Joey matsoe matsoe weg is. Echt het enige wat oh oh cherso soms nog heel ff grappig maakte waren die opmerkingen van hem. Faalprogramma
weet iemand waar ik ep 1-3 kan vinden.. liefsts niet download maar streamen....
-------> karma
Echt kansloos hoe lang ze dat gevecht aan het rekken zijn. Blijkbaar hebben ze gemerkt dat die gevechten van ronnie kijkers trekken, maar dit slaat gewoon alles.
Na dat gevecht stop ik met de serie, het gaat echt nergens meer over.