Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Ik vind Mike meer de alpha male dan Ronnie op dit moment. Ronnie daald alleen nog maar in aanzien met zn b*ch fighting.

Ronnie is de aller aller aller aller allergrootste buffe beta dude die ik ooit heb meegemaakt. Een disgrace voor ons alpha males. Ziet er toch niet uit man, zo'n boom van een kerel (hoewel hij manlet is) en dan zo'n ****ing p*ssy.

Aaarghhhh.... Ik moet echt kotsen van Sammi. Te ****ing irritant. Eerst geeft ze Ron zijn spullen terug, en als ie ze dan weggooit wil ze ze ineens terug hebben? Ze wilde gewoon weer even aandacht.
Ron is inderdaad een mietje als het om Sammi gaat. En dat ie tegen de camera zegt dat ie Mike niet mag en dan tegen Mike soort van excuses maakt: dat kan echt niet.

Hebben jullie trouwens gezien hoe Ronnie in de sportschool aan het roeien was? Echt slechte vorm.

Aaarghhhh.... Ik moet echt kotsen van Sammi. Te ****ing irritant. Eerst geeft ze Ron zijn spullen terug, en als ie ze dan weggooit wil ze ze ineens terug hebben? Ze wilde gewoon weer even aandacht.
Ron is inderdaad een mietje als het om Sammi gaat. En dat ie tegen de camera zegt dat ie Mike niet mag en dan tegen Mike soort van excuses maakt: dat kan echt niet.

Hebben jullie trouwens gezien hoe Ronnie in de sportschool aan het roeien was? Echt slechte vorm.

Ik heb T-bar rows met 20kg gezien ! wtf is this shit ? :o

Hoe heten die shirtjes die mike etc. dragen?

Wie roept eigenlijk bij die vechtpartij "I'm bleeding! I'm bleeding". Redelijk beta als je dat gaat roepen als niemand nog geraakt is.

Ronnie, de blanke Bob Sapp.

Ook reverse peck deck van 10kg hahaha , epic gay rows
Ik ga ook juicen gaat het allemaal veel makkelijker volgens mij..

(inb4 shitstorm)

Pff kick die sammi er aub uit, kan ze thuis traumtized gaan zitten en staaapppahh tegen dr moeder gaan roepen

Btw mike en pauly zijn gewoon de bazen van de serie

Als ik Ronnie en Sam met elkaar bezig zie zit ik contant:

facepalm.jpg

Het is echt ongelofelijk triest om die twee bezig te zien :yawn:. (Net als die gewichten/ uitvoering van Ronnie btw! WTF moest dat voorstellen :dunno: )

Pff kick die sammi er aub uit, kan ze thuis traumtized gaan zitten en staaapppahh tegen dr moeder gaan roepen

Btw mike en pauly zijn gewoon de bazen van de serie

Avondje stappen met MVP lijkt me wel chill :D

mike gewoon ff een traantje wegpinken daar? haha

toch zou jersey shore zonder mike gewoon helemaal niks zijn...

In Europa zijn de muren nu eenmaal van steen ipv drywall.

Zou Sam ook haar eten uit de vuilbak halen in Jersey ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven