Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Jennie is zonder make up fking lelijk

Jezus wat is Sam irritant. Eerst die spullen wegleggen, en daarna terugvragen.. drama queen.

Dan heb je een redelijke identiteitscrisis als je Pauly D gaat kopieren.

29nvt4g.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie is dat?

snookie toch??

hahaha, zie dat stuk nu pas. t*ring triest :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 17:51 ----------

Staaaaaaaaaaaap it Staaaaaaaaaaaaaaap it

"staaaaaaaaap raaan"

t*ring dat haar is van snook :eek:

Als dit niet staged is (Zal merendeel wel niet zijn) Dan ben je echt een emotioneel wrak na 2 weken Italie. Als die nog niet depressief zijn die wijfen weet ik het ook niet :roflol:

Nee joh, kan toch nooit? :S Lijk mij niet

Aan dat gekleurd lokje te zien is dat gewoon gekleurd haar wat door de lichtinval lijkt alsof het kaal is.

Zal vast van dat soort extensions gebeuren zijn of iets wat daar toevallig allemaal bij elkaar valt :rolleyes:

Iemand anders het ook opgevallen dat wanneer Ronnie in z'n 1tje een biertje zit te drinken en de rest bij hem komt zitten dat eerst zijn half vol zit, een seconde later helemaal vol en weer een seconde later half vol. Is in elk geval heel vaag.

Iemand anders het ook opgevallen dat wanneer Ronnie in z'n 1tje een biertje zit te drinken en de rest bij hem komt zitten dat eerst zijn half vol zit, een seconde later helemaal vol en weer een seconde later half vol. Is in elk geval heel vaag.
hij drinkt gewoon goed door bro:cool:

Dat doen ze om jou gek te maken, maar even serieus waar maak je je druk om:P

ook al was het echt dan plakken ze nog dingen aan elkaar.

Dat doen ze om jou gek te maken, maar even serieus waar maak je je druk om:P

ook al was het echt dan plakken ze nog dingen aan elkaar.

Maak me er niet druk om. Het viel me alleen op. Zag heineken op tafel staan die ineens binnen 5 seconden van vol naar halfvol naar vol ging of andersom. Dat valt mij op kan er niks aan doen man.

geeen zin om terug te lezen, aflevering van vorige week vrijdag zit vechten erin>?

Terug
Naar boven