XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Vond het een vage aflevering. Overigens zou ik Pauly's neus toch echt ff wat centimeters terugduwen als hij zo bij mijn vriendin zou doen en hij zo zou reageren op mijn commentaar erop.
Ik zou die b*ch ook gelijk dumpen als ik die gast was btw.

Volgens mij heeft Mike van de producers opdracht gekregen om drama tussen Snooki en die gianni te starten. Kan bijna niet anders, hij kan 100x lekkerder krijgen en dan zou die zn rep op het spel zetten voor oempa loempa? Aint happening.

lol @ pauly mad:roflol:.

vxdaic.jpg

Hij kijkt pissed >,<

hahaha che cosa betekent alleen "wat?" wtf

hahahah hij knockt zijn eigen zelf uit hahahaha hoe belachelijk kunde zijn hahahah shit

Hij banged z'n kop tegen een betonnen muur.. Ook scripted!!!

Laatst bewerkt:
Vond het een vage aflevering. Overigens zou ik Pauly's neus toch echt ff wat centimeters terugduwen als hij zo bij mijn vriendin zou doen en hij zo zou reageren op mijn commentaar erop.
Ik zou die b*ch ook gelijk dumpen als ik die gast was btw.

Volgens mij heeft Mike van de producers opdracht gekregen om drama tussen Snooki en die gianni te starten. Kan bijna niet anders, hij kan 100x lekkerder krijgen en dan zou die zn rep op het spel zetten voor oempa loempa? Aint happening.

:roflol:

Jij ziet ze echt vliegen he :rolleyes:

29nvt4g.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dude wat heeft hij te winnen? Hij heeft een bepaalde marktwaarde (>5 miljoen gecashed in 2010) en dit seizoen zit hij gezeik te stoken tussen iedereen. En jij denkt dat hij dat doet omdat hij Snooki zo leuk vind terwijl hij veel beter kan krijgen? Get real! Of hij heeft opdracht gekregen of hij denkt dat dat zijn marktwaarde verhoogd.

Ik denk ook niet dat het 'n serieuze training was, maar meer voor de camera oid.

Dan zou ik juist op mijn vorm en gewicht letten als ik gefilmt zou worden zou ik niet mn opwarm setje uitgevoerd met een bolle rug eruit pikken om op tv te laten zien.

Dude wat heeft hij te winnen? Hij heeft een bepaalde marktwaarde (>5 miljoen gecashed in 2010) en dit seizoen zit hij gezeik te stoken tussen iedereen. En jij denkt dat hij dat doet omdat hij Snooki zo leuk vind terwijl hij veel beter kan krijgen? Get real! Of hij heeft opdracht gekregen of hij denkt dat dat zijn marktwaarde verhoogd.

Ik zou wat minder nadenken over Jersey Shore, je praat echt bullshit, het is maar tv hoor, en mocht er inderdaad zoveel gescript worden dan zou Snooki misschien ook wel denken dat Mike het doorgefluisterd heeft gekregen.

Mannen zijn nou eenmaal zo, als iemand een vriend heeft moet je die handel afpakken, wel of niet knap. Dat betekent dan weer een 1-0 voor jou.

whaha :roflol: :roflol:

WTF is dat op haar achterhoofd

Terug
Naar boven