AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Laatste aflevering waard om te kijken?

Die chick van Mike had haar kaartje nog aan der bloes hangen,like what the.... Soms zie je echt vage dingen in Jersey Shore.Dit leek echt zo op iets als in de aard van "Het bloesje moet nog terug naar de winkel nadat het acteren erop zit." , maar dan slordiger georganiseerd:p.En Mike zelf gedraagt zich ECHT anders dan in de andere seizoenen.

Laatst bewerkt:
hahaha idd die karate trappen van mike echt geweldig die kerel denkt dat die de man is nu in het huis omdat die * gevochten * heeft met ronny

Lijk wel of Mike onder invloed van iets is, in de laatste aflevering als ze gaan stappen. LIjkt wel of hij helemaal paranoid van de sos is ofzo haha.

Waar zijn alle jersey shore fans gebleven shit dit ben ik niet gewent man

Iedereen is opeens hater geworden, bishes

Was ook een intens saaie aflevering.

Aflevering 8 was wel lachen

Hou je niet van drama?

Snap niet waarom ze Jhonnie ofzo, die vriend van Snookie zaten te haten omdat hij wegging. Vind je het gek als Snookie zich gedraagt als een sl*t? Kan me niet voorstellen dat iemand zn gf niet dumpt als ze zich zo als een sl*t/h**r gedraagt.

En dat ze dan ook echt denkt van wtf doe ik verkeerd dan, omg echt he :roflol: Ze zei volgens mij ook nog, ik ben toch niet vreemd gegaan? Jawel met Deena domme sl*t :roflol:

Als mijn chick met een andere chick had gezoend, had ik dat niet erg gevonden hoor..

Seizoen 1 en 2 gingen ze tenminste elke dag stappen en voor de chicks, Single Ronnie en MVP. De enige die nu naar huis komt nog met een vrouwtje is Mike.

Voor de rest is seizoen 3 en 4 goede tijden slechte tijden geworden met die drama steeds.

Geordie Shore is veel leuker

Seizoen 1 en 2 gingen ze tenminste elke dag stappen en voor de chicks, Single Ronnie en MVP. De enige die nu naar huis komt nog met een vrouwtje is Mike.

Voor de rest is seizoen 3 en 4 goede tijden slechte tijden geworden met die drama steeds.

Geordie Shore is veel leuker

ha-ha-ha

Terug
Naar boven